Snurken......?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bianca33, 19 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca33

bianca33 Lid

8 jan 2007
    72
    0
    0
    Hoi!
    Volgens mijn man schijn ik de laatste weken te snurken als een oude man..... :oops: Hebben meer meiden hier last van?

Groetjes
    Bianca

2. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Mijn man zegt dat ik tegenwoordig ook snurk.. maar ik heb ook heel vaak last van een verstopte neus dus ik denk dat het daar van komt.

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik snurk ook sinds ik zwanger ben. Dat is echt een zwangerschapskwaal, die hopelijk ook weer weg gaat.

4. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Haha, ja ik heb daar dus ook last van. Normaal snurk ik dus nooit. Nu krijg ik weleens een hele zware ademhaling. Als ik begint te snurken, dan word ik van me zelf wakker.

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

haha snurken als een oude man, owjeee....
    nou ik hoop dat ik het dan nog krijg. kan mijn mannetje eens meemaken wat ik soms meemaak
    ;)

lig je misschien veel op je rug te slapen, dat wil ook nog weleens tot snurken leiden

6. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    dat komt omdat je slijmvliezen verweken tijdens je zwangerschap. Dus zit je neus sneller dicht.. en ga je snurken :confused:

ik heb er helaas ook last van. Verstopte neus ook, vind ik zo irritant. Je gaat dan vanzelf door je mond ademen en dan wordt je wakker met een onwijs droge mond..

7. Mamary

Mamary Actief lid

20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland
    ik heb altijd gesnurkt... :)

8. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    van mij zal hij niet z'on last hebben , het is nu eerder andersom! hij snurkt als een oude man! vreselijk!
    gelukkig bestaan er nog zoiets als oordopjes :p

9. Miran73

Miran73 Actief lid

Hier ook! Ik snurk gigantisch..... :oops:
    haha

10. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Volgens mijn vriend snurk ik nu idd hahaha maar ik had bij de verloskundige de babygids 2007 gekregen en daar staat in dat 't idd een zwangerschapskwaaltje is... dussuh... uhm... ik heb een geldig excuus hahahaha

11. Ik snurk mijn hele zwangerschap al erg. Echt een zwangerschapskwaal ivm opgezette slijmvliezen. Ik wordt 's morgens dan ook wakkeer met droge mond en lippen. Echt met mijn mond open geslapen
    Ik gebruik nu zoutoplossing omdat ik ook steeds hoofdpijn heb door verstopte neus.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik snurkte altijd wel een beetje, maar nu slaapt mijn man soms wel op de logeerkamer omdat het volgens hem echt niet meer te houden is. Ik word er zelf ook wel wakker van :(

13. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Jupp hier nog een;)
    Heb al gehoord dat ik erger snurk dan een hele
    varkens schuur!
    Voorheen nooit gedaan maarja het zal wel weer overgaan niet waar:D

Deel Deze Pagina