Hoi! Volgens mijn man schijn ik de laatste weken te snurken als een oude man..... Hebben meer meiden hier last van? Groetjes Bianca
Mijn man zegt dat ik tegenwoordig ook snurk.. maar ik heb ook heel vaak last van een verstopte neus dus ik denk dat het daar van komt.
Ik snurk ook sinds ik zwanger ben. Dat is echt een zwangerschapskwaal, die hopelijk ook weer weg gaat.
Haha, ja ik heb daar dus ook last van. Normaal snurk ik dus nooit. Nu krijg ik weleens een hele zware ademhaling. Als ik begint te snurken, dan word ik van me zelf wakker.
haha snurken als een oude man, owjeee.... nou ik hoop dat ik het dan nog krijg. kan mijn mannetje eens meemaken wat ik soms meemaak lig je misschien veel op je rug te slapen, dat wil ook nog weleens tot snurken leiden
dat komt omdat je slijmvliezen verweken tijdens je zwangerschap. Dus zit je neus sneller dicht.. en ga je snurken ik heb er helaas ook last van. Verstopte neus ook, vind ik zo irritant. Je gaat dan vanzelf door je mond ademen en dan wordt je wakker met een onwijs droge mond..
van mij zal hij niet z'on last hebben , het is nu eerder andersom! hij snurkt als een oude man! vreselijk! gelukkig bestaan er nog zoiets als oordopjes
Volgens mijn vriend snurk ik nu idd hahaha maar ik had bij de verloskundige de babygids 2007 gekregen en daar staat in dat 't idd een zwangerschapskwaaltje is... dussuh... uhm... ik heb een geldig excuus hahahaha
Ik snurk mijn hele zwangerschap al erg. Echt een zwangerschapskwaal ivm opgezette slijmvliezen. Ik wordt 's morgens dan ook wakkeer met droge mond en lippen. Echt met mijn mond open geslapen Ik gebruik nu zoutoplossing omdat ik ook steeds hoofdpijn heb door verstopte neus.
Ik snurkte altijd wel een beetje, maar nu slaapt mijn man soms wel op de logeerkamer omdat het volgens hem echt niet meer te houden is. Ik word er zelf ook wel wakker van
Jupp hier nog een Heb al gehoord dat ik erger snurk dan een hele varkens schuur! Voorheen nooit gedaan maarja het zal wel weer overgaan niet waar