eten

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door petrabr, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

    petrabr VIP lid

    6 okt 2007
    8.000
    0
    0
    zuid holland
    hoihoi

    ik heb een paar kleine raagjes waar u/jij me vast mee kan helpen omdat ik zie dat er zo uitgebreid antwoord wordt gegeven, echt super.

    Sinds 3 weken ben ik de trotse moeder van Roos, die vanaf de eerste keer aanleggen goed hapt, drinkt en erg tevreden lijkt. Ik hoorde al her en der horror verhalen maar gelukkig blijft dit ons bespaard. Sinds eergisteren dronk ze wat onrustiger en ben ik vandaag voor de zekerheid naar de huisarts geweest en ja hoor.....spruw.

    nu wil ik graag weten wat ik allemaal kan doen om het te voorkomen. Ik heb al gelezen van alles wassen op 60 graden en steeds nieuwe compressen gebruiken. waar moet ik allemaal op letten?



    Over 7 weken moet ik weer beginnen met werken en ik heb dus al een kolfapparaat in huis waar ik nu enkele keren mee gekolft heb om het uit te proberen. het is nog een tijdje weg maar wil me toch goed voorbereiden. Wanneer en hoe kan ik het beste beginnen met een voorraad op te bouwen voor als ik ga werken?


    jaja ook nog een derde vraag :oops:
    Is er eigenlijk nog iets waar ik rekening mee moet houden met wat ik eet of drink?

    vanaf wanneer kan ik het beste een keer een flesje proberen met afgekolfde bv? en moet je daar dan af en toe mee blijven oefenen?


    sorry voor de vele vragen en alvast bedankt

    groetjes petra
     
  2. Ilse

    Ilse Lactatiekundige

    2 apr 2008
    1.552
    0
    0
    Lactatiekundige IBCLC
    Almere
    Hallo Petra,

    Je vraag is er blijkbaar een beetje doorheen geschoten. Ik heb je via een Email een stuk over spruw opgestuurd. En daarin meteen je vragen beantwoord.

    Succes

    Ilse
     

Deel Deze Pagina