Hey, Ik ben een vrouw van 30 en sinds oktober gestopt met de nuva-ring. Ik heb me van in het begin voorgehouden om me niet teveel zorgen te maken maar ik doe het automatisch toch. Mijn cyclussen zijn redelijk normaal ( denk ik toch) 21-29-35-32 Sinds vorige week zaterdag ongesteld. Nu is mijn probleem dat ik veel minder ongesteld ben dan vroeger. Het begint met heel weinig donkerbruin verlies, heb dan enkel een inlegkruisje nodig, daarna is bloed helderder maar erg weinig, enkel als ik met papiertje op toilet afveeg. Dan verlies ik meestal een grote klonter bloed en pas daarna breekt echte menstruatie door. Maar nog altijd te weinig voor tampon. En ik heb mijn menstruatie meestal 1 week en een half. Zijn er nog vrouwen die hetzelfde hebben meegemaakt en moet ik me zorgen maken of niet? Groetjes en hopend op een reactie, Nieke
Had voordat ik mijn koperspiraal verwijderde best veel bloed. Na de verwijdering valt het ook reuze mee. Ik denk dat je lichaam nog even moet wennen. Als je het niet vertrouwt misschien even je HA raadplegen.