Menstruatiepijn..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Franboosje, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franboosje

13 dec 2011
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi..
    Ik heb aan het begin van de avond ook al een vraag gesteld over de cyclus..maar heb een volgend probleem wat ik niet ken..hopelijk hoord het er bij..
    In november gestopt met de pil..voorheen in de stopteken zeer lichte menstruatie's, soms zo licht dat een inlegkruisje niet eens nodig was, en slikte de pil al vanaf mijn 16e vanwege acne e.d.( gisteren 30 geworden)
    Afgelopen december voor het eerst na de pilstop van een maand terug ongesteld geworden, en had weinig tot geen last, normaal bloedverlies.
    Gisteren na 32 dagen weer ongesteld geworden..en hoe!! Ben net een kraan dat open staat, veel stolsels, elk uur verschonen..en een rugpijn om gek van te worden..buikpijn is meer dan normaal, maar niet fijn..
    Nu is het ook zo dat ik door al het geklus van afgelopen maand een vaginale schimmelinfectie heb opgelopen, en heb hier vorige week van de huisarts medicatie van 3 dagen voor gekregen..kan dit een verband zijn??

Tips, raad en advies zijn meer dan welkom....je hebt er wat voor over hè om een wonderteken op de wereld te krijgen..

2. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Ik durf hier niet echt een antword op te geven. Mijn eigen menstruatie schommelde regelmatig van nauwelijks, normaal en dan de volgende x ineens heftig. Ik weet ook niet of een infectie dit kan beinvloeden. Hopelijk krijg je snel een duidelijker antwoord op je vraag.

3. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Hey! Ik had het ook, zat op mijn 16e aan de pil, op mijn 30e eraf gegaan, na 35 dagen ongesteld, geen krampje, net zo licht als aan de pil. Toen na 27 dagen weer ongesteld, mét heftige buikkrampen en stolsels enzo. Ielg. Maar dat alleen op de eerste dag, daarna werd het minder en het heeft totaal 2,5 dag geduurd. Niet lang.
    Medicatie tegen schimmel (fluconazol bijvoorbeeld) zorgt wel dat je cyclus in de war KAN raken! Dus houd er rekening mee dat een verstoorde cyclus van de medicijnen kan komen...(ps ik werk in een apotheek)

4. Franboosje

13 dec 2011
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank je wel wannabemum..dan ga ik er zeker rekening mee houden...pijn is vandaag wel een stuk minder dan gisteren..maar loop nog steeds krom van de rugpijn..en ben heel erg moe...zo vreemd wanner je dat niet gewend bent om zo ongesteld te zijn...hopelijk is het morgen een stuk minder..ik wist trouwens niet dat je cyclus er door verstoord kan raken..das dan wel weer minder...we hopen op het beste :)

Deel Deze Pagina