Weinig menstruatie... Normaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dicky34, 20 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Ik begrijp je best hoor. Het is inderdaad klote, dat hopen en wachten. Maar het is gewoon erg confronterend voor vrouwen die al (veel) langer bezig zijn voor een kindje. Dus logisch dat er reactie op komt hé.
     
    Lisa280887 en Dicky34 vinden dit leuk.
  2. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Natuurlijk. Begrijpelijk. Sorry voor mijn reactie @Lisa280887.
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  3. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Even voor de duidelijkheid, ik ging gewoon naar de ha voor wat vragen. Hij stuurde mij zelf door.
    Het enige wat ik probeer, is om er wat nuchterder in te staan. Vandaar dat ik me verder hier op de pagina nergens meer mee bemoeide. Had alleen een vraag over deze ongesteldheid....
     
  4. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Ook dat.

    Aan Ts: Plus: ik mag hopen dat dames met deze instelling gewoon lekker wachten tot ze een jaar bezig zijn ipv de wachttijden nog langer te maken.
    Ik zat ook al eerder dan dat jaar bij de arts maar ik was niet zo ‘nonchalant obsessief’. Ik wilde gewoon duidelijkheid. En niet: komt het niet, dan niet. Want ik zou er alles aan doen om het te laten komen.
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  5. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ik vind dat TS nog best vriendelijk antwoorden geeft. Als je op mij zo'n vragenvuur had afgeworpen had je een minder vriendelijk antwoord gekregen ;).

    Hier trouwens voordat ik zwanger raakte ook erg obsessief er mee bezig geweest maar toen duidelijk werd dat wij een traject in moesten voor onze kinderwens, besloten wij ook dat niet te doen. Ook met de mindset "komt het niet, dan niet". Dus ik denk dat ik TS daarin wel een beetje begrijp. De een vindt toch een bepaalde rust zodra er een reden is waarom het (nog) niet lukt en de ander gaat juist de "strijd" aan en kiest voor vruchtbaarheidsbehandelingen.

    Overigens eens met de rest van de reacties dat het vrij snel is om al een afspraak te maken maar misschien speelt jullie leeftijd dan inderdaad mee.
     
    nizzie86, Rosa5 en Dicky34 vinden dit leuk.
  6. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Er is in het verleden al eerder het een en ander voorgevallen met ts. Vandaar mijn vooral verbaasde reactie.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  7. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    I know ;).

    En ik heb ook zo'n mijn twijfels bij bepaalde dingen maar je manier van vragen stellen wekte bij mij nogal wat irritatie op. Dus ik vind dat TS dan nog best vriendelijk antwoord geeft:)
     
    Tjar85, nizzie86 en Rosa5 vinden dit leuk.
  8. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Laat ik het wat losser.... Is het nóg niet goed!
     
  9. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Okee. Kijk, dit is al wat anders dan hoe je het eerst beschreef. Snap je hoe geschreven taal over kan komen?

    Ik hoop dat je je rust kan vinden. Het is niet niks allemaal!
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  10. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
  11. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Ho ho. Ik heb net pas je ander bericht gelezen en je excuses. En iets geschreven naar je. Relax.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  12. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Ok. Dankje. Ja weet je, ben zó afgeblaft, uitgemaakt voor psychoot en andere verwensingen, dat ik er nogal moe van ben. Ik vraag gewoon iets heel simpels en dan volgt er zo'n vragenvuur en discussie.... Ben gewoon nog erg op m'n quivive...
     
  13. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Om je vraag te beantwoorden, mijn menstruatie voor E. was altijd 48u (1 dag veel bloed en dan nog een dag dat het minder werd). Is jaren zo geweest, dan na E. 4dagen, dan 3 dagen en dan de laatste was weer 2 dagen. Maar denk dat het bij sommigen wel eens anders kan lopen..
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  14. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Meid ik zou gewoon je man in een potje laten kwakken en bij jou amh laten prikken dan weet je denk ik al voldoende.
    Je moeder had ook vervroegde overgang dus daar kun jij ook last van hebben.
    Maar dan betekend het niet dat je meteen een streep eronder kunt zetten.
    Je heb dan sporadisch nog wel eens een eitje wat groeid en springt dus dan is je tijd nog spannender als je er zo mee bezig blijft (kijk mijn onderschrift)
    Wij blijven strohalmen aan pakken ook al weten wij ondertussen dat er een gods wonder voor nodig is;)
     
    Dicky34 en Lisa280887 vinden dit leuk.
  15. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Snap ik. Maar heel eerlijk? Je bent in het verleden (vast door je spanning) niet altijd even aardig geweest tegen je medeforummers. Ook als ze je in eerste instantie gewoon wilden helpen.

    Ik denk dat we allemaal eens onaardig zijn. In het echte leven of online. Dat is menselijk. Maar probeer eens terug te denken: lag het allemaal aan de ander? Of toch ook een beetje aan jou? Is niet rot bedoeld he! Bedenk eens waarom dit in ieder topic van jou terugkomt....
     
  16. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    @Roetje08 en @wennepen80 bedankt voor jullie antwoorden! Het is maar even afwachten dan...

    @Lisa280887 wat ik al zei... Iets met oude koeien? Ik denk, goh, laat ik weer even een vraag stellen waar ik mee zit...laten we dat gewoon even lekker achter ons, ok? Zou het jammer vinden als ik een nieuw account moet aanmaken, puur hier om...
     
    Rosa5 vindt dit leuk.
  17. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.018
    17.037
    113
    Vrouw
    Geen idee wat er allemaal aan vooraf is gegaan, maar wat een gekat naar elkaar zeg.. jeetje.

    Kan ts het helpen dat ze zo snel doorgestuurd wordt naar een gyn? Moet je dan zo gaan katten omdat je zelf na een jaar nog niet geholpen wordt. Wat kan ts daar aan veranderen? Ja haar instelling is wat tegenstrijdig met wat ze zegt, ben ik het helemaal mee eens.

    Maar goed zoals ik al zei, als er dingen aan vooraf zijn gegaan, dan kom ik daar niet tussenin en kan ik het enigszins begrijpen ;) :)
    En zo niet, gun elkaar wat en laat elkaar in z'n waarde
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  18. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Wat mij betreft prima, maar dat wat ik beschreef is wel de reden dat er in elk topic zo gereageerd wordt. Nogmaals: niet rot bedoeld.
     
  19. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Dan tóch maar een nieuwe aanmaken. Vind het héél jammer hoe er een beeld van iemand gevormd wordt zonder iemand daadwerkelijk te kennen. Als ik mn verhaal zou neerzetten, denkt iedereen er wel anders over. Maar dat doe ik niet. Zitten ik èn jullie gewoon niet op te wachten...

    En hierbij wil ik het laten. Ben het nu alweer zat. Ik stel gewoon een vraag.
     
  20. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Nja ik denk dat als je wat vaker je excuses zou aanbieden, je al een heel eind komt. Onaardig doen is menselijk, oplossen is een keuze.
     
    Soturi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina