Weinig menstruatie... Normaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dicky34, 20 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Ik. Vraag. Gewoon. Iets! Waarom er weer over beginnen?
     
  2. 2kanjertjes

    2kanjertjes Actief lid

    15 jan 2012
    238
    128
    43
    Mijn God... het is net een soap hier....

    Ik denk dat je geduld moet hebben, is echt heel lastig als je iets graag wilt, dat snap ik ook.
    In ieder geval succes
     
  3. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Ik zou heel veel dingen kunnen en willen zeggen tegen je :rolleyes:
    maar hou het deze keer maar bij het antwoord op je vraag:

    Ja. Dat is normaal.
     
    RoGiJuLi, Kimmetjuh90 en Lisa280887 vinden dit leuk.
  4. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Sorry maar het eerste wat ik dacht was: ow zij is er ook weer. Heeft ze niet lang volgehouden dat wegblijven van het forum. Ik heb nooit gereageerd geloof ik want had altijd mn handen vol met popcorn maar ik heb veel gelezen en verbaas me zelfs dat er mensen zijn die je hebt afgeblaft en nog oprecht reageren met advies.
     
    Soturi, Lisa280887 en Sado vinden dit leuk.
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ondanks t afblaffen wat ze tegen mij deed in t laatste NOD groepje wil ik toch advies blijven geven, wat TS ermee doet, moet ze zelf weten :) (en niet alleen ik)

    Maar in dit geval ben ik t wel eens met wat er gezegt is. Ik zelf heb de puf er niet meer voor, maar Hopelijk is t duidelijk voor TS dat er nog steeds onopgeloste dingen spelen, met name bij mij.. Ik heb nooit een excuus gekregen of what ever, want ja ook toen probeerde ik gewoon te helpen. Niet dat ik nu alsnog een excuus zou willen, ik ben klaar.

    TS: succes ermee.
     
    Lisa280887, RoGiJuLi en laurazoey vinden dit leuk.
  6. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Het siert je want wordt overduidelijk niet echt gewaardeerd.
     
    Lisa280887 en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  7. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dat weet ik, maar dan nog :)
    Ik gun t iedereen om.een kindje te mogen krijgen, ook wij zijn lang bezig geweest, wij hebben ons wel aan een jaar gehouden en nog wel langer uit eindelijk.. dus ik snap best dat dat steekt bij de dames die nu nog steeds met lege handen staan, ik begrijp dat volkomen.
    Helemaal als er ge zegt word komt t, dan komt t, komt t niet ook goed, ik geloof die uitspraak ook niet, puur omdat ook ik gezien heb hoe veel ze er mee bezig is geweest, en idd dan zou je die verwijzing ook niet regelen, daaruit maak ik op dat ze nogsteeds wel wil, en dat mag ook, maar neem dan wel de adviezen aan die gegeven worden, in plaats van al die meiden zwart te maken bij andere mensen :)

    (En ik wilde niet meer zo reageren:roflmao:)
     
    Soturi, Lisa280887 en laurazoey vinden dit leuk.
  8. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Een mooie geboortedatum heeft je dochter trouwens! :)
     
    laurazoey vindt dit leuk.
  9. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Ik ken je ook van jouw topics. En even los van jouw reacties wil ik je het volgende meegeven:
    Iedere maand denk je iets zeker te weten: zeker te weten dat je zwanger bent, zeker te weten wanneer je ei was, zeker te weten dat je een vmk hebt. Aan jouw temp kaartjes te zien zou ik niet zo zeker zijn. De zekerheid begint bij jezelf. Over het algemeen (dus alle tenpkaartjes) heb jij vaak een hogere temp in het weekend dus ik heb mijn twijfels over de discipline waarmee je tempt. Daarbij zet je er opvallend vaak symptomen bij die een vertekend beeld kunnen geven. Ik kan me nog wel een positieve test herinneren die ik echt niet zag op de foto. Toch wist jij zeker zwanger te zijn. Los van wat de gyn zegt volgende week, komt het op mij over alsof je zelf onrust in je cyclus creëert. Probeer het bij feiten te houden. Dat kan zoveel helpen.
     
    Tjar85, Dicky34, bozoe en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Heel misschien is het een beter idee om gewoon niet meer te reageren op topics van TS... het is duidelijk dat jullie elkaar niet liggen en ik denk dat reageren jullie beiden enkel frustratie oplevert.

    Ik snap je ergens wel. Ik vind er ook wat van. Maar ben gestopt met reageren. En ik vind in dit geval dat TS wel erg hard wordt aangepakt, niet enkel door jou trouwens.
     
    Dicky34, nizzie86 en Rosa5 vinden dit leuk.
  11. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    En waarom spreek je alleen mij hierop aan? Dit was inmiddels alweer een paar dagen geleden. En ik was niet de enige die reageert. Dat heeft zo zn redenen. Maar dat zal je vast al gelezen hebben.
     
  12. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ze benoemd wel dat je niet de enige bent schat, laat t maar gewoon zoals t is ❤
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  13. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Omdat jouw posts me opvielen in dit topic. Daar sloeg ik op aan.

    En ja ik snap waar het vandaan komt dus in die zin veroordeel ik het ook niet. Maar goed je moet natuurlijk zelf weten of je wel of niet reageert.
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  14. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Huh? Je weet toch dat je vruchtbaar bent? Je zegt och dat je een vmk hebt gehad?
     
    paula1984, Lisa280887, Kimmetjuh90 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Pas maar op! Dalijk word jij ook aangesproken dat je je mond moet houden:roflmao:
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  16. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ja dat is normaal en kan gebeuren.
    Hier loopt ik de ene maand leeg en ga bijna tegen de vlakte op dag 2 en een andere maand is dat iets minder.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  17. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Daar luister ik dan braaf naar:cool:
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  18. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Jammer dat dat is hoe je mijn post leest. Hij was oprecht goed bedoeld. Naar TS, maar ook naar jou. Uit je reacties naar TS blijkt duidelijk dat het je raakt.

    Maar het is mij duidelijk. Mijn reacties zijn in dit topic ook niet gewenst dus ik zal zelf mijn mond houden ;).
     
    Dicky34 en Mila27 vinden dit leuk.
  19. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    #79 Lisa280887, 24 nov 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2018
    Het is best gewenst, maar ik vind jouw manier van aanspreken niet fijn. Ja ik heb het goed gelezen, maar doordat je mij specifiek benoemde pik je er toch 1 uit. Je had bv ook een algemene opmerking kunnen maken ipv 1 iemand te benoemen. Ik vind dat gewoon jammer. Het merendeel van alle reageerders leest het waarschijnlijk niet eens omdat ze niet genoemd worden. Als je dan toch ‘de reageerders’ aanspreekt...spreek dan iedereen aan en niet maar 1. Ik geloof dat het ons allemaal wel raakt, anders reageren we niet...

    Ik bedoelde het naar jou zeker niet rot. Het was maar een grapje.
     

Deel Deze Pagina