Hoi allemaal, Zouden jullie met mij mee willen denken? Mijn vriend en ik willen voor een tweede kindje gaan. We zitten (pas) in ronde 2, maar ik begrijp mijn eigen lichaam even niet meer.. Mijn cyclus is niet heel regelmatig, maar de afgelopen maanden in elk geval vrij kort, het schommelde zo rond de 25-26 dagen. Dit keer is het anders: op 4 oktober was mijn eerste menstruatiedag, op 21 oktober had ik een positieve ovulatietest. (vorige ronde was 8 september mijn eerste menstruatiedag, 20 september een positieve ovulatietest). Nu ben ik nog steeds niet ongesteld, kijkend naar mijn late positieve ovulatietest is dat niet gek (toch?), ik denk dat mijn NOD dan ongeveer komende zaterdag zou moeten zijn, zou dit kunnen kloppen? (mijn rekensommetje: 21 okt positieve test, 23 okt ovulatie, 6 nov NOD) Vandaag een early test van Etos gedaan, omo wit. Verder voel ik ook helemaal niks bijzonders, maar ik voel ook geen menstruatie aankomen, terwijl die zich normaal gesproken aankondigt met emotionele buien. Ik snap er helemaal niks van: opeens een langere cyclus, geen symptomen maar ik voel ook nog geen menstruatie aankomen, witte early test.. Iemand die zich hierin herkent? Ohja, voor zover het relevant is: op de tweede dag van mijn menstruatie in september heb ik mijn Mirena laten verwijderen (in tegenstelling tot de pil zou je niet hoeven "ont-spiralen") en in juli heb ik mijn 2e vaccin gehad, dat zou evt. een onregelmatige cyclus kunnen verklaren, maar zoveel maanden later nog?! Groetjes, BaoBun
Kleine update: net mijn test er nog eens bij gepakt, ik meen nu een héél licht streepje te zien, ofja ik weet zeker dat ik het zie, maar het is zo licht dat ik het niet op de foto krijg en ook niet kan zien of dat het roze of grijs is. Ik weet dat testen niet betrouwbaar zijn nadat de afleestijd is verstreken, maar hoe vaak komen indrooglijntjes echt voor? Vorige maand had ik geen indrooglijntjes op mijn testen..
8-9 cd 1 20-9 posi ovu = 22-9 eisprong op cd 15. Ongi op 4-10. Dus een lf van 12 dagen. Dan 4-10 cd1. 21-10 posi ovu = 23-10 eisprong op cd 20. Tel daar 12 dagen bij op, dan is je nod op 4-11, dus morgen.
Indroogstreepjes komen vaak voor, maar niet altijd. Gewoon na afleestijd niet meer kijken op de test.
Aah dankjewel voor je reactie! Je hebt er ook gelijk in dat ik niet meer op de test had moeten kijken, maarja, hart wint het tocht van het hoofd Vind het zo (leuk) spannend, als morgen mijn nod zou zijn, waarom voel ik dan nog niks van een aankomende menstruatie, en waarom is de early test negatief? Ik blijf nog even in spanning afwachten!
1) je hoeft niet altijd iets te voelen van een naderende ongrsteldheid. 2) omdat er dus nu (nog) geen zwangerschaps aanwezig is.