weinig merken met 15,3 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Isis75, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hallo meiden,

Eigenlijk voel ik mij heel goed. Over het algemeen geniet ik dan ook met volle teugen van mijn zwangerschap. Maar dat goed voelen maakt me soms ook enorm onzeker zoals nu. Ik bedoel ik voel echt nagenoeg niets, gewoon zoals voor de zwangerschap. Ik word dan overvallen door het idee dat ik toch iets moet merken. De dingen die ik wel voel trek ik dan ik twijfel. Zo gooi ik mijn buikje op teveel eten.

Herkennen jullie dat gevoel dat je je rond 15 weken eigenlijk zo "gewoon"voelt (niet zwanger)?

2. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Erica,

weet wat je bedoeld.
    het enige waar ik nog last van heb dat ik
    na 4 dagen werken echt moe ben.
    en in het weekend werk ik op zaterdag komt er
    gewoon niks meer uit mijn handen.

liefs chantal.

3. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Heel herkenbaar hoor! Geen zorgen maken, gewoon lekker van genieten! Je kan ook best zwanger zijn zonder ergens last van te hebben. Is toch een zegen?
    Ik ben nu 20 weken en heb nog nergens last van gehad! En het gaat gewoon goed hoor! Voor zover ik weet dan....haha....

4. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik heb ook nergens last van gehad en nog steeds niet behalve dat hij best hard kan schoppen ;)

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik ken je gevoel.
    Ik had ook niet heel veel klachten en wist van binnen wel dat ik zwanger was, maar ik moets toch even weer de bevestiging hebben van de vk.
    3 weken geleden begon alleen de ellende en voel ik mij helemsal niet lekker, maar dat ter zijde. Ik heb vorige week wel weer de bevestiging gehad en heb ik een mooi hartje gehoord en een mooi cshopje tegen de doppler aan. Maak je dus maar niet druk en als je het echt niet vertrouwd bel je even de vk. Maar ik denk niet dat je je druk hoeft te maken.

veel succes ermee.

Gr Tascha

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ken het gevoel, morgen de 20 weken echo en dan voel ik me misschien weer zwanger, maar ik merk er verder heel weinig van. Vorige week heb ik voor het eerst bandenpijn gehad na een werkdag van bijna 12 uur, dus dat was niet zo vreemd.

7. jessicad

jessicad Actief lid

2 nov 2006
    344
    0
    0
    Ik merkte er eigenlijk ook niets van rond die tijd. Voelde me goed, eigenlijk de hele zwangerschap dus dat is mooi. Ik kon bijna vergeten dat ik zwanger was en vond het erg onwerkelijk. Toen ik de eerste schopjes voelde werd het wat werkelijker en met de 20 weken echo ook weer, maar toen voelde ik de kleine al goed.
    Tja ik kan je verder weinig advies geven. Geniet ervan, maar ja dat doe je al. En maak je niet te druk, want het is heel normaal. Je bent gezegend met weinig klachten moet je maar denken. Ik hoop voor je dat dat net als bij mij zo blijft.

groetjes Jessicad

8. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Fijn om te lezen dat het niet zo raar is, dat stelt me wel wat gerust. Bedankt voor jullie berichtjes!
    Loeki veel plezier morgen bij de 20 weken echo.

9. Daniella

Daniella Lid

19 sep 2006
    46
    0
    0
    Heel herkenbaar. Had ik ook. Totdat ik onze kleine kon voelen was is best onzeker (2 miskramen in de voorgeschiedenis). Nu ik regelmatig leven voel is dat onzekere gevoel helemaal weg. Nog even geduld en dan genieten (al doet het soms best zeer) van alle bewegingen in je buik. Gr Daniella

10. Goddes

Goddes Lid

20 jul 2006
    70
    0
    0
    Hoi...

Ik had het tot vorige week nog... ik voelde voor die tijd geen teken van leven.... (placenta ligt aan voorzijde dus mede daarom denk ik)

Maar vanaf eind vorige week voel regelmatig toch het kindje bewegen en schopjes! Al is het heel zacht.. ik herken het nu wel! bijzonder.... Voor die tijd, had ik heel niet gevoel dat er van binnen in mijn buik een kindje aan het bewegen was ofzo!

Het kan dus echt van een op andere dag veranderen!

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Fijn om te lezen, ik voel helemaal niets...
    Ja, ergens voel ik mijn buik zachtjes zeuren... Maar dat is het...
    Maar het is niet vreemd dus... gelukkig ben weer wat gerustgesteld...

12. Daniella

Daniella Lid

19 sep 2006
    46
    0
    0
    Hoi Tigger, 14 weken is ook wel erg vroeg om al iets te voelen. Vaak hoor je dat je rond de 20ste week voor het eerst wat voelt. Tot die tijd is de kleine nog zo klein dat het alle ruimte heeft om lekker rond te zwemmen zonder overal tegenaan te botsen. Ik persoonlijk voelde onze junior voor het eerst met 20 weken. Ik was op vakantie en lag lekker op het strand op een ligbedje.... Heerlijk. Je zult nog even geduld moeten hebben. Hopelijk voel je al snel wat. Maar wees niet teleurgesteld als het wat langer duurt. Gr Daniella

Deel Deze Pagina