Weinig (of zelfs minder) symptomen..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door blijmeisje, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hoi hoi.
    ben er ook vandaag achtergekomen het was dat de test knalde anders had ik het nooit gelooft.want heb ook geen kwaaltjes nog alleen mn borsten maar dat is altijd als ik ongie word.nou hopen dat het zo blijft en natuurlijk dat alles wel goed blijft zitten.gr

2. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    hier nooit klachten gehad, bahalve 6 weken giga jeuk! geen grotere borsten, helemaal niets!

3. querida

querida Lid

6 feb 2008
    64
    0
    0
    Heb ook bijna nergens last van , dat maak me ook heel erg onzeker , van gaat het wel goed dan daar binnen!

ben alleen soms beetje moe , ja en veel plassen en veel dorst , voor de rest niks

volgende week ga ik echo maken
    :)

4. ons 2e kindje

21 jan 2009
    10
    0
    0
    Gelderland
    Dit is mijn tweede zwangerschap en heb bij de eerste helemaal nergens last van gehad en nu alleen last van moeheid en ben af en toe een beetje misselijk. Dus er is niets wat hoort! iedere zwangere vrouw heeft haar eigen ervaring denk ik maar zo...maar ja wat niet is kan nog komen ik ben pas in de 6e week................................

Groetjes Kim

5. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hee zwangere dames!

Hoe voelen jullie je? Al meer symptomen? Ik nog steeds heel weinig, maar mn tieten doen nu wel echt pijn... Vooral aan de randen. Zeg maar dat je bijna denkt: daar zit toch helemaal geen borst meer?!?! Dat is gewoon borstbeen, nou niet dus. :-s
    Maar goed, in mn buik gebeurt ook van alles dus zit volgens mij wel goed.
    Leuk hoor!

6. Kubus74

Kubus74 Lid

21 jan 2009
    20
    0
    0
    Den Bosch
    Haha, 't lijkt wel een trend om precies even lang zwanger te zijn!
    Maar ondertussen nog steeds geen klachten. Moet ik blij zijn of gaat dat onzekere gevoel de overhand krijgen?
    Gisteren een afspraak bij de vk gemaakt voor maandag 9 februari.
    Echt een stuk sneller dan ik dacht. Niet eerder dan 10 weken dacht ik, maar gelukkig duurt het dus niet zo lang meer.
    Gewoon nog even 2 weekjes voldhouden en vooral positief blijven denken! :)

Ik hou jullie op de hoogte!

7. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    ik ben ook al vanaf dat ik testen (3 weken en 3 dagen) niet lekker veel misselijk etc pfff krijg vanmiddag tabletjes ervoor!
    Hoop dat ik me snel bete ga voelen!

8. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    Ik heb vrijwel ook geen klachten, alleen soms zeurderende buikpijn en ook rugpijn en een heel slecht humeur :rolleyes: . Maar voor de rest, niks! Alleen kan ik al niet meer in mijn gewone broeken, maar ja tis dan ook mijn derde zwnagerschap he! :p

cate

9. mint

mint Lid

27 jan 2007
    5
    0
    0
    Hallo allemaal,

Gelukkig lees ik dat er veel vrouwen zijn die niks voelen. Maar heeft iemand van jullie ook ervaren dat je het bij de eerste direct wist (echt na twee dagen veranderde mijn lichaam compleet) en dat je bij de tweede keer zwanger eigenlijk helemaal niets, niet eens een buikkrampje, voelt?

Ik maak me toch wel een beetje zorgen, ik geloof nog niet eens dat ik zwanger ben en dan voel ik ook nog een niks...

Groet van de volgens het staafje zwangere...

10. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Nou ik had net de mevrouw van moeders voor moeders op bezoek en duidelijker dan dit kan de test niet zijn! De streep is bijna nog donkerder dan de controlestreep... Jeeh! Is toch wel heeeeel fijn dit bewijs voor m'n neus... Nu de komende weken maar even flink plassen voor het goede doel!

11. 4days

4days Niet meer actief

Heey! Ik had zelf de weken na de bevruchting wel symptomen (kreeg geen hap door mn keel), maar daarna verdwenen ze en heb ik de hele zwangerschap nergens meer last van gehad (op de gebruikelijk kwaaltjes aan het einde na). Mn borsten waren ietsje gevoeliger, maar verder had ik echt niets waar aan te merken was dat ik zwanger zou zijn. En toch een gezond ventje. Het hoeft dus zeker niet. ;)

12. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik heb ook weinig tot geen klachten, alleen wat meer moe en veel afscheiding (bah)

13. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb alleen 'aanwezige'opgezette borsten en iets sneller meo als normaal (maakt ook dat ik beter slaap) maar verder echt helemaal nergens last van;)

Deel Deze Pagina