Hoi, Ik maak me een beetje zorgen, wie kan me helpen? Dylan is nu 3 maanden, een paar dagen geleden is hij begonnen met een knalrode wang, die ook erg warm was.... Hij laat veel windjes, en sinds gisteren had hij een spuitluier....nu merkte ik vanmorgen dat zijn plasluier niet zo zwaar was als eerst ....en de tweede ook niet ....hij drinkt verder prima....heeft geen koorts...en is goed wakker... Is dit iets herkenbaars? Ik maak me een beetje zorgen over zijn plasluiers...dat die niet zo zwaar zijn, moet ik me hier zorgen over maken of niet? Graag hoor ik van jullie! groetjes
ik denk dat er een tandje aan gaat komen! dunne poep is daarook een teken van. zolang hij wakker en alert is hoef je je geen zorgen te maken over zijn plasluiers, maar houd het wel in de gaten. je kunt proberen om hem tussendoor wat water te laten drinken. succes. Groetjes, Miranda
Waarschijnlijk een voorbode op de tandjes. Voel je al iets in het mondje. Zolang hij goed plast en plasluiers heeft, zou ik me geen zorgen maken. Mocht hij slecht drinken en helemaal geen plasluiers hebben, dan bellen.
het hoeft geen hele zware luier te zijn om te spreken van een plasluier. Let er wel op dat er geen kurkdroge luiers zijn. (kan een keer gebeuren, maar dan moet hij de volgende verschoning eigenlijk wel weer een plasluier hebben) Kan zijn dat hij wel voldoende vocht binnenkrijgt, maar het via de ´spuitluier´ kwijt raakt. Geef m gerust wat extra water tussendoor. Het is een goed teken dat hij wel drinkt! succes Amber
wat kan een moeder zich zorgen maken he....pfff hij heeft elke verschoning wel een plasluier hoor, maar niet een zware en dat heeft hij normaal best wel, maar misschien let ik er ook wel op dat zou ook kunnen....hij drinkt prima....180 cc....helemaal LEEG! hij huilt ook met tranen, als hij huilt dus het zal wel meevallen? ik was bang dat hij zou gaan uitdrogen, maar hij heeft ook nog maar 1 spuitluier gehad en dat was gisteren..... hij ligt nu ook weer lekker te slapen... ik zal hem in de gaten houden, maar dat doe je toch wel als moeder zijnde he?