Schoentjes met harde zool maat 16/17?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cin85, 24 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.494
    13.964
    113
    Vrouw
    Nu mijn dochtertje alweer eventjes loopt wilde we gisteren echte schoentjes voor haar kopen. Dus met een echte harde zool die uiteraard wel flexibel is maar waarmee ze wel gewoon buiten kan lopen. Helaas bleken ze voor haar nergens schoenen in haar maat (16/17) te hebben. Ik weet ze is erg klein voor haar leeftijd en heeft in verhouding ook nog eens kleine voeten. Heeft iemand enig idee waar ze dit soort schoentjes wel verkopen?

2. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    820
    439
    63
    Heb je al gekeken bij de sportwinkels zoals perrysport, aktiesport en coach? Volgens mij hebben ze daar ook met harde zool in die maat.. succes!

3. Lenne

Lenne Actief lid

16 mei 2011
    218
    0
    16
    Converse all-stars zijn er al vanaf kleine maatjes dacht ik, die zijn onder andere te koop bij coach en o'moda.

4. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.494
    13.964
    113
    Vrouw
    Heb inderdaad al gekeken voor sportschoenen maar helaas is die zool dan weer niet flexibel.
    Ga eens kijken bij coach. Bedankt voor jullie reacties!

5. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Scapino misschien daar kocht ik de eerste schoentjes met harde zool van mijn meisjes. Die liepen ook met maat 17

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik weet niet vanaf welke naar maar bij vanharen hebben ze kleine schoentjes met flex. Zool

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zie dat ze ze vanaf maart 17 hebben. Zijn van elefanten.

Deel Deze Pagina