Wat ik me afvraag is hoe zwaar zo n plasluier van ong 3u moeten wegen? T was nu 18gram dan is die pamper ervan afgetrokken. T was weer heel licht dus weet dat dit weinig is, maar wat is ong normaal? Weten jullie dit? Ps: hij heeft nu zn 2e poepluier al van vandaag, normaal poept ie 1x in de 3 dagen ongeveer.
Het probleem is een beetje dat je niet kunt zeggen van 1 luier die moet zo veel wegen. Daarom moet je het even over 24 uur bekijken. Ontlasting is ook vocht. Ik zou gewoon een lijstje maken plas/poep en e dan wegen. Volwassen zouden als ze 2 liter drinken 1,5 liter moeten plassen. Maar ik ben geen arts dus daar ligt de moeilijkheid. Ik zou ze gewoon blijven wegen en opschrijven(tijden er ook bij). Als je dan vind dat er geen verbetering in zit het met de ha overleggen. Het is nu niet warm meer dus dat verhaal gaat niet meer op. Hoe gaat het verder met je mannetje. groetjes kim
Ja, heb nu een heel schema bij. Schrijf alles op. Verder gaat t opzich wel. Hij is erg moe,zit heledag in zn oogjes te wrijven en slaapt veel en beetje huilerig. Ik hoop op een zware pamper straks!
Zijn bij de hap geweest, maar zijn ook weer naar huis gestuurd omdat ze t niet wisten... Had een heel schema gemaakt, maar hij keek er niet eens na! Jayden heeft vandaag 820cc op en ong 235gr geplast, van wat ik gewogen heb. Hij is verder nog steeds huilerig en moe. Ik hou m goed in de gate, maar weet t verder ook niet meer.. Had net een pamper van 3uur lang met maar 11gram plas..
Blijven wegen meis alle luiers en anders gewoon de eerste hulp kinderziekenhuis bellen en overleggen. Dan hoef je er niet gelijk heen maar misschien kunnen hun wat zinnigs zeggen. succes en ik duim nog steeds mee groetjes kim
Geen veranderingen.. Nog steeds weinig plassen en bijna hele dag slapen. Bedankt voor je belangstelling!
Hoeveel plast hij nu gedurende 24 uur? Als hij bijv een liter vocht per dag binnen krijgt en hij zou maar 100 gram urine hebben denk niet dat dit goed is. Wat zeggen ze bij HAP ervan? Groetjes kim Ps merk je verder nog wat aan hem?
Hij krijgt ong 900cc binnen en plast hiervan ong 200/230 gram.. Nee alleen heel moe en beetje zeurderig. Hij heeft vandaag wel veel gespuugd trouwens! En ik was elke keer de pineut
Ik zou me over uitdrogen niet zo veel zorgen maken maar wat er wel aan de hand is weet ik niet. Mischien moeten ze zijn urine even op kweek zetten. Verder weet ik geen redenen dat hij minder zou kunnen plassen? Maar raar vind ik het wel dus ik snap je zorgen heel goed. Ik zou maandag toch weer contact op nemen met HA om te vragen wat hij ervan vind en als hij er niks van weet gewoon vragen of je naar KA mag. Als we even uitgaan van een volwassenen bij twee liter 1,5 liter urine zou je zoontje 675 ml moeten plassen.(ik ben geen dokter he maar even een logische berekening) Daar komt ie toch echt niet aan. Groetjes kim
De hap gaf al wel aan om naar dokter te gaan als het maandag nog zo was. Maar we lopen zelf ook al bij een kinderarts, dus denk dat ik die morgen maar even bel. Het is inderdaad echt heel vreemd!
Heb je inmiddels al contact gehad met je KA of gaat het inmiddels wat beter met je mannetje. groetjes kim
Sinds gisteravond worden zn luiers wat zwaarder dus wacht t even af. Ik voel me een stuk opgeluchter! Hopelijk blijft ie zo doorgaan!
O wat fijn wat kun je je toch zorgen maken he. Nou hopen dat het gewoon beter blijft gaan. groetjes kim
Hai, Jaaa, gelukkig wel! Af en toe een lichte luier tussendoor maar dan is de volgende weer zwaar. Dus gaat weer helemaal goed. Bedankt voor je interesse