Wat denken jullie tandjes of toch niet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pippa2, 1 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Jullie ervaring gevraagd..

Mijn zoontje is huilerig, rode wangen, verhoging, wil niet goed drinken geen spuitluiers. Maar vanavond beet hij op mijn vinger en begon hij te huilen net als of het pijn deed. Meestal helpt masseren toch?

Ik heb het idee dat er twee tandjes doorkomen. Beide onder. Want hij heeft daar twee verdikkingen en die zaten er eerst niet. Willen jullie even mee kijken?

Alvast bedankt!!

http://i859.photobucket.com/albums/ab155/nada1983/tandjes11.jpg

2. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
  3. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik kan het niet goed zien, maar het klinkt wel als tandjes...
    Succes ermee!

4. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    ja als er een verdikking zit zou dat maar eens heel goed kunnen, onze joey had ook geen spuitluiers, wel rode wangen en veel kwijlen, momenteel komen er bij joey 4 tanden door en hij eet nu ook niet meer zo goed, ook geen fles, dus zou maar eens heel goed kunnen hoor, hoe oud is je zoontje?
    mocht hij er echt last van krijgen dan is er een speciaal drankje van vsm wat kan helpen.
    succes.
    groetjes angelique

5. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

het klinkt als tanden, maar mijn dochter heeft die verdikkingen gekregen toen ze ong 3 a 4 maanden oud was en nu sinds deze week opeens 2 tandjes dan ;)

Hopelijk zijn het tandjes en komen ze snel door!

6. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    We zijn vandaag een dagje weg geweest.. Maar toen ik net keek zag ik het al wat beter en meer. Zo'n wittig streepje en twee tegelijk.
    Hij drinkt nu een fles minder dan anders ik hoop niet dat dit kwaad kan?
    Vannacht ook twee keer wakker is hij anders nooit. Gelukkig ging hij wel snel weer slapen. Ik zal maandag eens op pad voor iets verdovend de winkels zijn hier nu al dicht. Bedacht het me net te laat, verdorie!

7. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Oh ja hij is nu 4 mnd en 3 weken. Duurde het lang voordat ze echt door waren? Dan is het toch meestal over?

8. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier met 4,5 maanden begonnen met bulten, zure luiers meer kwijlen, slechter drinken.... Nu (met 7 maanden) komen er dan eindelijk tandjes aan. Dus het kan wel even duren voor ze er zijn, maar bij mijn oudste waren ze er zomaar ineens (ze was toen 5,5 maand).

Wat knap trouwens dat je het zo hebt kunnen fotograferen zeg!!! Hier zou dat niet lukken....

Deel Deze Pagina