weinig seks

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwangervan4e, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    hahahhaa juist!!!!!

ik heb echt 0,0 zin soms wel maar met mijn bekken,harde buiken ect gewoon geen zin

dus we hebben ook nog handen enz;)

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Pffffff, heel herkenbaar - heb tegenwoordig echt 0 zin in sex. Ben doodmoe, heb overal jeuk en zweet me de hele dag een ongeluk. Daarnaast ben ik erg veel aangekomen, dus alles bij elkaar voel ik me ongeveer net zo sexy als een baksteen :p. Gelukkig heeft manlief ook wat minder zin in sex deze dagen. Ik kan me haast niet voorstellen dat ik vroeger een gezond libido had. Hopelijk komt het straks wel weer terug ;).

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mmm.. Mijn vriend heeft juist steeds gezegt dat hij geen sex met me wil als ik zwanger ben..
    Weet niet of tie het vol gaat houden, maar hij vind het eng en ongepast om tegen ons kindje te hengsten :D

4. Lynneke

Lynneke Actief lid

29 mrt 2007
    122
    0
    16
    Mijn libido is ook 0.0
    De laatste keer is denk ik alweer een maandje of 2 geleden.
    Ik ben moe en alles is zo gevoelig dat ik er niet van kan genieten.

Helaas zal hubbie moeten wachten tot na de bevalling (en dan hopen dat ik niet teveel uitscheur:))

5. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ik wil graag en veel seks alleen vind vriendlief het nu wel een beetje raar worden. Het blijft bij 1 of 2 keer per week. Heb hem wel al gewaarschuwd dat hij vanaf 37 weken elke avond mag paraat staan. Schijnt namelijk de bevalling op te wekken als je lichaam er al klaar voor is :D En laat ik er nu net even helemaal klaar voor zijn :p:D:p

Deel Deze Pagina