Ik voel nog niks dus we houden het maar op een dip. Hopen dat het morgen weer hoger is, het zou erg balen zijn om vandaag of morgen ongesteld te worden als er morgen pas bloed wordt geprikt om te zien of er eisprong is geweest
Jouw temp gaat netjes omhoog, houden zo! Wij wachten het gewoon even af, zo meteen bloed prikken en dan weten we in elk geval of er echt een eisprong geweest is.
Hay help, ben vrijdag wezen bloedprikken en progesteron was te laag volgens de gyn maar ze wilde geen waardes noemen. Gisterochtend klein beetje roze verlies maar daarna helemaal niks meer dus ik hou er maar rekening mee ongesteld te worden al is die stijgende temp dan weer vreemd. Heb jij al last van spanning?
Kimmv2 als ik zo eens kijk zie ik nog geen duidelijke eisprong in je kaartje helaas. Je hebt een paar uitschieters maar stabiel hoog blijft hij niet. Ik denk dat als hij nu hoog blijft dat je ei dan gisteren is geweest. Dat kan ook het roze verlies verklaren.
Dat is ook eenn goede verklarig! Had ik niet eens bij stilgestaan. Ik kijk het wel een paar dagen aan en anders gaan we de medicatie gebruiken.
@Kimm: idd nog geen duidelijk kaartje voor een eisprong. Hopelijk komt die er snel aan voor je! Bij mij blijft die nog mooi hoog, en idd erg spannend! Hoop zo dat het net voor de MMM is gelukt. Nog ruim week wachten, want denk zelf dat die op dag 24 is ipv 21.
Dat is het spannendst he, hopen dat het toch nog even lukt voor anderen zich er mee gaan bemoeien. Zou fijn zijn als je kan zeggen we hebben het op het laatste moment toch nog helemaal zelf gedaan
Help85, haal de posi ovu van zaterdag er maar gewoon uit. Jouw ei is echt niet op dag 21 gesprongen maar oo dag 24. Als je hem nu zo laat staan telt FF hem mee als gemiddelde op dag 21 met een lange lf en dat zou niet fair zijn ten opzichte van jou als je je kaartjes wilt gaan vergelijken
Ja dat had ik gister ook idd gedaan. Maar later zat ik te denken dat mijn slijm daar niet echt mee match. Maar doe het maar gewoon kan ik ook niet verkijken. Denk je dat, mocht temp deze hoogte blijven houden, te vroeg zou zijn om op de 17e te testen. Dan moet ik Nl naar her ziekenhuis voor behandelplan. En zou ik wel graag willen weten hoe en wat. Sorry beetje onervaren met testen in 8 mnd tijd de 1e keer dat ik naar NOD kan toeleven. Eigenlijk kan ik dus pas de 19e testen, op mijn 30e bday!! Zou super cadeau zijn haha
De 17e zou je 12/13 dpo zijn toch? Testen kan altijd proberen en ook gewoon aangeven tijdens het gesprek