Snap er niks meer van nu..

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kabouter24, 8 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi hoi..

Volgens mij is mijn lichaam in de war ofzo.
    Normaal is mijn LF standaard 10 dagen.
    Nu had ik op donderdagavond een kleine bloeding dus had ik een tampon in gedaan omdat ik dacht dacht dat mijn menstruatie eraan kwam. Nou vrijdag overdag niks meer. In de avond bruin verlies.. en nu is mijn temperatuur vanochtend nog steeds bijna 37 graden dus het lijkt me ook niet dat ik vandaag ongesteld ga worden? Testen zijn negatief.. sowieso is mijn temperatuur na mn eisprong niet echt stabiel geweest. Zie kaartje.
    Normaal heb ik de dag dat ik ongesteld ga worden al vreselijke krampen en nu heb ik nog niks gehad...
    Zou mijn lichaam gewoon van streek zijn?
    Screenshot_2015-08-08-08-55-12.jpg

2. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Vervelend die onduidelijkheid. Ik zie dat je eerder een cyclus van 30 dagen hebt gehad dus dat zou nu ook kunnen toch? En ook al heb je iedere maand een LF van 10 dagen, deze maand kan het misschien toch weer anders zijn. Aan de andere kant kan je HCG langzaam opbouwen en reageert de test nog niet hierop. Maw ik denk dat je niets anders kan doen dan afwachten en als het morgen nog hetzelfde is, nog een keer een testje doen. Welke test gebruik je?

3. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Thnx nog voor je reactie.. ben net toch ongesteld geworden ondanks die hoge temperatuur..
    Heel vreemd maar op naar de volgende ronde

4. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Oh wat jammer. Succes de volgende ronde!

5. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Mijn temp daalt soms ook pas de 2e dag van de ongesteldheid... Succes in de nieuwe rond!

Deel Deze Pagina