De titel zegt het al: onze kleine man zit vanaf een maandje of vier af en toe in de wipstoel van Baby Björn, maar al vanaf het begin lijkt hij er niet veel aan te vinden. Stoeltje is natuurlijk handig met hapjes geven, maar de kleine zit steeds vaker in de ikea kinderstoel als hij eet. Nu vroeg ik me af: weet hij wel hoe hij moet wippen in dat ding en vindt hij dat gewoon niks of weet hij nog steeds niet dat dit tot de mogelijkheden behoort? Ik ken baby's die het fantastisch vinden en echt mega tekeer gaan in zo'n stoeltje, maar die van ons hangt er nog steeds in als een hangjongere zonder enige ambitie . Kan dat nu nog komen of zal ik het stoeltje maar op marktplaats gaan zetten?
Mijn dochter was ook zo'n hangjongere hoor . Die hing er meer in en viel er af en toe in in slaap Tegenwoordig zet ik haar niet meer in de wipper, want hoe ik haar ook vastzet in dat ding ... ze houdiniet er met het grootste gemak weer uit ...
Jeps, hier ook een hangjongere; het ding had werkelijk geen enkel nut. Hij deed er bijna niks mee behalve chillen. Er zat een speelboog op die hij af en toe wel helemaal door elkaar probeerde te schudden, maar that's it. Daar heb ik razendsnel een filmpje van gemaakt en de muziek van the eye of the tiger onder gezet, want dan had ik nog een beetje het gevoel dat het wipstoeltje dat geld waard was Whahahaha.
Hier ook nooit gewipt in de wipstoel. Toen hij 6 maanden was is hij eruit geklommen/gevallen en sindsdien heb ik hem op zolder. Denk dat hij er 5x ingezeten heeft, nutteloos geweest hier.
Haha, nou ik zie het al. Gaat waarschijnlijk nooit meer gebeuren . De eerste keer dat ik hem er in zette had hij al zoiets van: goed bedoeld waarschijnlijk, maar dit wordt niks. Fijn dat marktplaats er is, weer een sta-in-de-weg minder .
Hier ook niet hoor! Meneer wipt alleen als hij in de maxi cosi op tafel staat als we op het punt staan te vertrekken hahaha! Toevallig heeft vriend hem onlangs weer eens in de wipper gezet toen Teletubbies op tv waren en toen was dat ding weer eens handig
Ik heb nog nooit een kind zien wippen in een wipstoel. Op deze leeftijd lijkt me een wipstoel ook saai of vermaakt hij zich wel?
Wij gebruiken de wipstoel nog steeds elke dag. We kunnen de stoel aan de achterkant stevig in de bank schuiven en ze zit heerlijk naast ons op de bank in haar wipstoeltje. Wippen doet ze niet maar het is ideaal om haar even daar in te zetten als wij snel gaan eten 's avonds.
Ons zoontje deed er ook niks in hoor; met 7 maanden draaide hij zich echter om in de wipstoel dus zat hij er opeens achterste voren in met riempjes en al....toen meteen weggehaald. Onze dochter deed er ook weinig in en wil er absoluut niet meer in vanaf 7 maanden, begint keihard te gillen. Ding staat dus nu boven als sta in de weg...
Hier ook niet gewipt, maar inderdaad mooi makkelijk als je even iets aan t doen bent en je kindje daar even in kan zitten.
Ons zoontje deed er ook niet veel in. Maar zoals je zelf al zei erg handig voor de hapjes. Daar hebben wij hem vooral voor gebruikt!
Hier een enorme wipster als we hem vastzetten, kan ze hem zelf weer loswippen.. dus hier gaat ze echt in de kinderstoel voor de hapjes. Ik vind het zelf wel handig.
Ik snapte ook niet echt waarom het een wipstoel heet... Femke heeft nooit "gewipt" in dat ding . Was idd in het begin handig met eten geven, maar meer ook niet.
Ken weinig baby's die uit zichzelf wipte in een wipstoel en als ze het al deden werd het tijd dat ze eruit gingen. Tis gewoon een makkelijke stoel voor hapjes en om in te hangen met een muziekje/speeltje ipv te liggen in de box en jij kan je baby eventueel in slaap brengen/zoet houden door te wippen...maar tegenwoordig heb je ze met trilstand zodat er helemaal niet meer 'gewipt' hoeft te worden
Hier ook nooit gewipt in de wipstoel. Handig voor fruit hapjes en om bij je op tafel te zetten als je de was of afwas doet. Maar meer ook niet.
Hier twee dochters die helemaal fan waren van de babybjorn. Ze hebben ze bij ons op het kdv (alleen mogen ze daar maar een kwartier of zo) en toen ik zag wat voor lol ze hadden heb ik m'n chicco op marktplaats gezet en de babybjorn gekocht. Hoop dat het voor onze derde net zo'n succes wordt. En zo niet... Voor hapjes en zo is hij ook gewoon handig.
Wipstoel is ook niet per definitie om te wippen😁.. Je kan zelf wat duwen erop als baby gesust wil worden en je hebt t even druk. T is handig om na de voeding je baby er even in te zetten zodat t goed zakt en handig om evt eerste hapjes te geven. Al Zeggen sommigen dat ze dat alleen doen in kinderstoel.
Zowel Aiden als Finley hebben nooit gewipt in de wipstoel. Heb er eigenlijk ook nooit over na gedacht dat dat moest ofzo . Verder alleen gebruikt om hapjes te geven en dergelijke.
Grappig dat kindjes zo verschillend zijn in de wipstoel! Wij hebben sinds vorige week een wipstoel en meneer had na 2 keer al door hoe hij moest wippen en vind het hartstikke leuk