Hallo ik temp de eerste maand nu. Ik weet zeker dat ik dinsdag mijn ei gehad heb. Ik heb hem gevoeld en heb ook slijm ed gehad. Nu zou ik vandaag bij een temp van min 36,5 op 3dpo uitkomen in mijn ff chart. Echter zit er nu al een megadip in. Ik tempte eerst 36,1 en toe ik dacht hè hoe kan dat, nog een keer en 35,9. Vreemd dus, vooral omdat ik echt niet twijfel over mijn ei. Nu is het sowieso raar bij mij. Ik temp ook in de avond uit nieuwsgierigheid en ik ben dan kouder dan in de ochtend. Dat is meestal andersom toch? En in de avond had ik de dip een goede dag eerder. Snapt iemand dit? Of gewoon nog twee maanden afwachten en naast elkaar leggen om te vergelijken? Ik hoop natuurlijk op zeer vroege innesteling, maar dat zou wel megasnel zijn. Zo snel zijn eieren niet volgens mij Of ik heb iets onder de leden. Er heerst genoeg. Had ook gisteren en eergisteren maar ruimte voor kleine hapjes. Dan kreeg ik lucht en t zuur.Ik ben normaal een vuilnisbak zeg maar. Kun je je biefstuk niet op? Geef maar door, maar nu. Maar goed, iemand een idee?
Misschien toch je eisprong. Die pijn hoeft nl niet te betekenen dat je eitje meteen springt, dat kan dan ook nog even duren.
Ja kan, maar toch denk ik niet dat dat het is. Elke maand had ik het slijm na de eisprong (soms zelfs 2 dagen) en nu zou het dan ruim ervoor zijn. Het zou kunnen, maar acht die kans op de een of andere manier klein. Dan zou het ook erg laat zijn deze maand. Maar goed, misschien ben ik wel een "niet volgens het boekje". Mijn temperatuur enkele dagen na de menstruatie was in verhouding met de rest van de maand ook nog best hoog. Waarschijnlijk heb ik pas een overzicht na 3 maanden opnemen.
Ja, wat raar is dat. Hmm, geen idee. Ik las net wel iemand die elke maand op dag 3 na haar ei een dipje had. Eigenlijk is er nu nog niet zo veel over te zeggen denk ik. Ik heb een beetje hetzelfde, alleen bij mij is het 2 dagen na mijn ei Ik weet eigenlijk zeker dat donderdag mijn ei is geweest, en toch had ik zaterdag weer een dipje in mijn temperatuur (grafiek staat in handtekening). Ik had de avond er voor wel wat gedronken en laat op bed, maar volgens mij moet je temp dan juist hoger zijn Ach, we moeten nog maar even geduld hebben
Hoi Zilla je hebt inderdaad een dipje maar je temp is nu wel gelijk weer hoog dus hij is wel geweest zou je zeggen. Als hij morgen weer hoog is zal dat dan ook wel. Je kent je eigen lichaam en weet ongeveer wel hoe alles moet voelen enzo. Vertrouw daarom niet op alles wat ff zegt. Ik weet zeker dat mijn ei op dinsdag was en als hij morgen verschuift denk ik toch niet dat ff gelijk heeft. Lekker eigenwijs dus