weinig slapen overdag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Astrid0482, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Hoi,
    Moet een baby veel slapen overdag of maakt dat niet zo veel uit en is dat voor elke baby verschillend?
    Mijn grote kleine vriend slaapt (naar mijn idee) weinig overdag. Na een voeding valt hij meestal wel in slaap (in de box, wipstoeltje of z'n bedje), maar slaapt dan niet lang, ongeveer een uurtje, soms korter. Alleen als we hem 's avonds naar bed brengen slaapt hij redelijk goed door 's nachts, hoef er 's nachts meestal maar 1x uit om te voeden. Verder is hij erg vrolijk en huilt eigenlijk alleen als hij honger heeft. Ik geef BV trouwens.
    Thanx!

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Is per baby verschillend, Jenna sliep 45minuten en was dan 1 a 1,5 uur wakker.

Als jij ziet dat je mannetje vrolijk is en voldoende drinkt dan is het prima!

3. sylvie120

sylvie120 Lid

27 jun 2009
    79
    0
    0
    Paardrij intrecreur
    Haarlem
    zo lang je een vroolijke baby hebt zou ik mij niet ongerust maken

4. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ilana had dat ook zeker tot 9 maanden. Nu gaat ze langzaamaan wat meer slapen overdag. ´s Nachts slaapt ze prima en krijgt ze alle slaap die ze nodig heeft.

Zoals anderen al zeggen: als je kindje er goed onder blijft zou ik me niet druk maken.

5. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Oke meiden bedankt! :)

6. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    indd wat de andere meiden ook al zeiden. Per kind is dit verschillend. Iris sliep erg weinig overdag en huilde ook nog eens veel maar dat hoorde echt in de fase bij haar. vanaf 3 maandjes werd het huilen steeds minder maar ze slaapt nog steeds niet veel overdag. Wel slaapt ze 's nachts klokje rond. dit deed ze ook vanaf 3 maandjes.

7. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    ik heb een heeeeel actief mannetje. met 4 weken was hij soms wel 12 uur op een dag wakker zonder echt chagerijnig te worden. leuk maar heel vermoeiend. maar het kan dus gewoon. nu slaapt hij weer veel meer en moet ik er echt aan wennen maar ze regelen het zelf wel hoor.

heb hem wel rond die 4 weken ingebakerd gehad omdat hij zo actief was dat hij zichzelf wakker sloeg. is nu ook niet meer nodig. maar heb zelf ook wel veel twijfels gehad hoor.

Deel Deze Pagina