kan je baby ook TE lang slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Inger1979, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

klinkt stom misschien maar kan een baby ook te lang slapen? :D

Onze zoon is net 3 mnd en ging gisteren avond om 20.00 uur naar bed tot vanmorgen 07.45 even gegeten, geknuffeld en gespeeld en valt nu weer als een blok in slaap. Veder is hij gewoon levendig en gezellig druk maar zolang slapen :(

Liefs Inger

2. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hoi,

Onze dame slaapt ook verschrikkelijk veel. Maar ja, gister gevraagd bij CB en dat kan geen kwaad. Het ene kindje heeft meer slaap nodig dan het andere kindje. Hoorde van mijn moeder dat ik precies hetzelfde was trouwens:D!

3. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Nee hoor, dat is geen probleem! Mijn dochter sliep ook zo toen ze nog kleiner was, nu meestal van 19 tot 7 uur. Afgelopen nacht zelf van 19 tot 8 uur :D, en nu ligt ze weer op bed!

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hier ook zo'n slaapkopje. Hij zal het wel nodig hebben. Lekker van genieten!

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

even dan een vraagje. Drinkt je kind tussen die 12 uur? want mag een kind van 3 maand wel zolang zonder drinken? we geen emma om 11 uur de fles en soms slaapt ze dan tot 6 maar soms word ze s nachts wel wakker.

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier nog steeds een slaapkop. S'avonds om half 7 er in tot half 9 de volgende dag en tussen de middag ruim 2,5 uur.. heerlijk toch!

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Damien gaat om 20 uur naar bed en wodt pas om 9 uur wakker hihi...dan flesje en dan slaapt ie weer tot 12 uur!
    Hij zal t wel nodig hebben!

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Jason gaat vaak tussen 22.00 en 23.00 naar bed en kan gerust als wij hem niet wakker maken tot 10.00 volgende dag doorslapen...
    Maarja dat doen we maar niet;)

9. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ow, wat heerlijk. deed ons mannetje dat maar. Ik ben doodop van die gebroken nachten. Om de 3 uur komt meneer voor de borst. Ben dus meerdere keren per nacht wakker, en hij is al bijna 5 maanden..

Ons meisje (nu 2 j) is ook altijd een heel wakkere geweest, sliep pas door toen ze rond 1 jaar was. Maar zo wakker als ze toen was, zo'n slaapkop is het nou. S'morgen rond 10u wordt ze wakker, ongeacht of ze nu om 19u of 20u in bed ligt.

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Misschien kun je hem eerder op bed leggen? Ik neem aan dat je zijn ritme wilt verschuiven straks? Of mag hij als hij bijv. 3 is nog steeds tussen 10 en 11 naar bed?

Deel Deze Pagina