Het onderwerp zegt al genoeg, hoe liggen jullie baby's er s'avonds in bed? Amy slaapt sinds twee weken op haar buik, maar omdat ze dan soms nog ff aan het spelem is valt ze boven de deken in slaap, dus alleen in een slaapzak. En als ik de deken over haar wil liggen word ze gelijk wakker, maar is dat dan niet te koud?
alysia slaapt ook altijd op haar buik.... okee bijna altijd ook op haar zij..... maar ligt eraan denk ik hoe koud je kleine dr slaapkamer is.... en wat voor slaapzak je hebt ook slaapzaken met lange meiden een echte winterzak is dat, als je die aan doen kan het denk ik geen kwaad...
Joris slaapt altijd op de buik, maar zodra hij in bed word gelegd is hij meestal zo moe dat hij vrijwel gelijk in slaap valt onder de dekens met slaapzak aan. Het kwam wel eens voor dat hij onder de deken uit gekropen is, in het begin werd hij er ook wakker van, maar huilde dan maar hooguit 1 minuut voordat hij weer in slaap viel. Nu is hij het eigenlijk vrijwel gewend dat als hij "verkeerd" ligt ik hem even goed leg als ik ga slapen. Word wel wakker maar legt zich gelijk weer goed en gaat weer slapen.
Daan slaapt altijd half buik zij hij ligt altijd lepeltje lepeltje met zijn beer maar meer op zijn buik gedraaid. In een slaapzak zonder deken of speen
de laatste tijd vaak op handen en knieen buik, zij, hij draait als een tolletje rond, net als zijn moeder. winterslaapzak en pyama aan. geen deken. word regelmatig aan de andere kant van zijn bed wakker
uuh overal en nergens! hahah ik le hem altijd op zijn rug.. maar als ik dan altijd even later kijk heeft hij hele rare capriolen uitgehaald Gelukkig wort hij niet wakker als ik hem goed leg! Hahah wel een komsich gezicht hoor! En als hijons wakker maakt ligt hij altijd op zijn buik ondersteboven aan het hoofdeind
Dano slaapt op zijn buik, met slaapzak en dekentje. maar hij is vaak ook al moe genoeg om direct in slaap te vallen. anders probeer je een dikkere slaapzak uit. dan maakt het niet uit toch of de deken eraf is.
geachte dames, Minyaweth en ik(lars) vragen ons afof jullie het volgende probleem ook kennen. Onze kleine draak vigo wil niet meer in de safety sleep op zijn rug liggen. Hij draait zodra je hem in dat ding wil wikkelen op zijn buik. Jullie nog ideeen : liefs lars
Deed Lotte ook vanaf die leeftijd, ze ligt nu standaard op haar buik. Alleen slaapt Lotte in een winterslaapzak.
hmm anne kan zichzelf nog niet zo goed draaien en omdat ik dr vaak inbaker.. kan ze dus niet op dr zij of op dr buik gaan liggen. enige wat er ds wel standaard is als je dr uit bed haalt.. dan ligt ze onder de deken vandaan.. een halve meter hoger en bovendien overdwars je zou denken.. kan dat? maar ja hoor.. kan prima ingebakerd en al vaak we hebben van het weekend dus maar een webcam op het bed gemaakt.. toch eens kijken wat ze allemaal doet als ze slaapt
Kyano slaapt al sinds dat hij een week oud is op zijn buik, de kraamverzorgster draaide hem telkens weer om maar hij bleef zich draaien op zijn buik
haha dat zal wel lachen geweest zijn.... kan ik bij lars wel doen, maar zodra die de webcam door heeft zal ie die proberen te pakken haha