Hoe liggen jullie baby's...?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 5 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Het onderwerp zegt al genoeg, hoe liggen jullie baby's er s'avonds in bed?
    Amy slaapt sinds twee weken op haar buik, maar omdat ze dan soms nog ff aan het spelem is valt ze boven de deken in slaap, dus alleen in een slaapzak. En als ik de deken over haar wil liggen word ze gelijk wakker, maar is dat dan niet te koud?

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    alysia slaapt ook altijd op haar buik.... okee bijna altijd ook op haar zij..... maar ligt eraan denk ik hoe koud je kleine dr slaapkamer is.... en wat voor slaapzak je hebt ook slaapzaken met lange meiden een echte winterzak is dat, als je die aan doen kan het denk ik geen kwaad...

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris slaapt altijd op de buik, maar zodra hij in bed word gelegd is hij meestal zo moe dat hij vrijwel gelijk in slaap valt onder de dekens met slaapzak aan. Het kwam wel eens voor dat hij onder de deken uit gekropen is, in het begin werd hij er ook wakker van, maar huilde dan maar hooguit 1 minuut voordat hij weer in slaap viel. Nu is hij het eigenlijk vrijwel gewend dat als hij "verkeerd" ligt ik hem even goed leg als ik ga slapen. Word wel wakker maar legt zich gelijk weer goed en gaat weer slapen.

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan slaapt altijd half buik zij hij ligt altijd lepeltje lepeltje met zijn beer maar meer op zijn buik gedraaid. In een slaapzak zonder deken of speen

5. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    op zijn rug in de combisleeper

6. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Britt op dr buik in dr combisleeper en Jørre op zn rug in een combisleeper

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Waar ze zin in heeft in d'r combisleeper, dus ook hier geen dekentje.

8. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Thyron slaapt meestal op zn buik maar soms ook op zn rug of zij

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    de laatste tijd vaak op handen en knieen :D buik, zij, hij draait als een tolletje rond, net als zijn moeder. winterslaapzak en pyama aan. geen deken. word regelmatig aan de andere kant van zijn bed wakker :D

10. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    uuh overal en nergens! :( hahah ik le hem altijd op zijn rug.. maar als ik dan altijd even later kijk heeft hij hele rare capriolen uitgehaald :) Gelukkig wort hij niet wakker als ik hem goed leg!

Hahah wel een komsich gezicht hoor! En als hijons wakker maakt ligt hij altijd op zijn buik ondersteboven aan het hoofdeind :rolleyes: ;)

11. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Dano slaapt op zijn buik, met slaapzak en dekentje. maar hij is vaak ook al moe genoeg om direct in slaap te vallen. anders probeer je een dikkere slaapzak uit. dan maakt het niet uit toch of de deken eraf is.

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    geachte dames,

Minyaweth en ik(lars) vragen ons afof jullie het volgende probleem ook kennen.
    Onze kleine draak vigo wil niet meer in de safety sleep op zijn rug liggen.
    Hij draait zodra je hem in dat ding wil wikkelen op zijn buik. :(
    Jullie nog ideeen :(:

liefs lars

13. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Deed Lotte ook vanaf die leeftijd, ze ligt nu standaard op haar buik. Alleen slaapt Lotte in een winterslaapzak.

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm anne kan zichzelf nog niet zo goed draaien
    en omdat ik dr vaak inbaker.. kan ze dus niet op dr zij of op dr buik gaan liggen.

enige wat er ds wel standaard is als je dr uit bed haalt.. dan ligt ze onder de deken vandaan.. een halve meter hoger
    en bovendien overdwars
    je zou denken.. kan dat?
    maar ja hoor.. kan prima
    ingebakerd en al vaak

we hebben van het weekend dus maar een webcam op het bed gemaakt.. toch eens kijken wat ze allemaal doet als ze slaapt :D

15. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Kyano slaapt al sinds dat hij een week oud is op zijn buik, de kraamverzorgster draaide hem telkens weer om maar hij bleef zich draaien op zijn buik :)

16. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel

haha dat zal wel lachen geweest zijn....
    kan ik bij lars wel doen, maar zodra die de webcam door heeft zal ie die proberen te pakken haha

Deel Deze Pagina