Hoi meiden, Gisteravond naar de kliniek geweest. Spannend,spannend! Maar we mogen IUI proberen! Over een week moet ik primolut? slikken om een bloeding op te wekken. De eerste dag dat de bloeding begint moet ik een afspraak maken voor 10 dagen later voor een HSG. Op de derde dag van de bloeding moet ik clomid gaan slikken. En dan is het nog de vraag of er voldoende goede zwemmers zijn na het bewerken ervan. Het is nog allemaal erg verwarrend en vermoeiend al die info. Dus nu maar duimen dat het aanslaat.
Bedankt voor je reactie! Zoals je hebt kunnen lezen heb ik ook zeker hoop hoor. Al duizel ik wel van de info en laat het maar op me afkomen. Ik hoop voor je dat je de 30ste positief kunt testen! Ik zal iig voor je duimen. liefs
Hoi allemaal, even weg geweest, want ons huis wordt verkocht dus bezig geweest met makelaars etc...pfff. maar vandaag hadden wij onze afspraak bij de uroloog. Weer een hele hoop info gekregen: mijn vriend heeft maar 1 zaadleider (de andere loopt dood), daarnaast produceert hij weinig zaad 0,5 ml, maar daarin zitten 17 milj. zaadcellen (niet allemaal ok natuurlijk want zijn zaad ik ook traag en vervormd). De uroloog wil nu een derde onderzoek doen, om te bekijken hoe de waardes veranderen (of juist niet) en dan horen we pas wat de te volgen stappen zijn. We weten dus nog niks eigenlijk . Hoe is het bij jullie? al nieuwe informatie en acties? Van Ilonaa las ik iig een heel plan de campagne: spannend hoor! En Laris moet nog even wachten met je bezoek aan de uroloog? hopelijk krijgen jullie dan veel meer info. Dagmar ik ga voor je duimen op een positieve uitslag groetjes
hey meiden, @dagmar. nog een klein weekje! hoe is het met je? ik duim voor je! @talulah. en heb een nieuwe samenlevingstest gedaan? @laris. succes maandag bij de uroloog! @2bb, Wat rot voor je dat je nu nog niets weet! Krijg je al snel je volgende onderzoek? Hoe is jouw vriend eronder? Mijn vriend is er nog steeds rustig onder. Hij vind het vervelender dat er bij mij zoveel moet gebeuren. En idd een hele plan de campagne! Ik werd van de week ineens onzeker. Het gaat ineens erg hard en ik zit er gek genoeg een beetje tegenop Je hebt het niet meer zelf "in handen" en dat is raar. Uiteraard ben ik blij dat ik geholpen word. Ik denk ook dat het komt omdat ik het allemaal een beetje eng vind. Vrijdag begin ik met het slikken van Primolut. liefs ilona
Ja geduld is moeilijk op te brengen he? Mijn vriend is er heel rustig onder: gaat ervan uit dat alles goed komt, dus dat is prima. Wij hebben over 2 weken alweer een nieuwe afspraak, dus dan weten we meer... veel succes allemaal de komende dagen! groetjes