hallo zijn er hier meiden die voor nod last hadden van obstipatie en zwanger bleken te zijn? ik heb de ziekte van crohn en neem daarvoor medicatie. normaal ga ik dan ook elke dag heel makkelijk. maar nu al een paar dagen niet kunnen gaan en vandaag moest ik maar heb ik dik een half uur moeten zitten persen. ik werd er gewoon misselijk van. iemand die dit herkent en misschien tips heeft?
Ik had vanaf 3-4 dagen voor mijn NOD inderdaad al obstipatieklachten. Heel irritant. Ik drink nu 's ochtends en 's avonds een glaasje Roosvicee Laxo (met pruimen). Dat werkt bij mij prima. Ik hoop voor je dat het raak is!
yep is wel spannend...ik durf er nog niet op te hopen dat het raak is hoor ben bang dat ik mezelf voor de gek hou
snap je gevoel compleet maar dat van die obstipatie heb ik gisteren zeker gevoeld hihi maar indd heeft het daar nu iets mee te maken, dat zullen we moeten afwachten. succes!
ik heb dat ook gehad toen i de eerste keer zwanger was, ik ben toen bij de huisarts geweest en heb lactulose gekregen, heel smerig maar het helpt wel groetjes berna
Ik heb dat ook bij mn eerste zwangerschap gehad. Daardoor wist ik ook, dat ik wel zwanger moest zijn. Helaas wel een MK geworden, maar deze maand weer obsipatie. Alleen ben ik bang dat het van weinig vezels eten komt, want we hebben alleen maar 3 dagen voor de eisprong seks gehad en daarna niet meer.
Over zes dagen, dus het zou wel vroeg zijn voor symptomen! Maar goed, al 18 maand lang voel ik "dingen" die ik de maand dr voor niet had en denk ik; hé dat is nieuw! Ik verheug me nergens meer op tot een posi test Mamavanbo, ik hoop dat je straks een mooie posi test in je handen mag houden!
G89 die vrouwenlichamen he. ik moet zeggen dat ik bij mijn 2 zwangerschappen ook al heel vroeg wist dat het zo was hoor. zeker een week voor nod. en erg bedankt