Hoi allemaal, Hier een niet zo'n fris vraagje maar ben benieuwd wat jullie ervaring is. Ik zit vadaag op 7dpo. Volgende week zaterdag is mijn NOD. Nu sinds 2 dagen had ik eigenlijk geen klachten. Vanmiddag had ik opeens buikkrampen en had ik het gevoel dat ik na de wc moest om de 'grote' boodschap te doen. Na veel moeite eb aardig wat pijnlijke steken gebeurde het uiteindelijk maar had daarna aardig wat afscheiding. Verder niet bij stil gestaan. Nu een uur geleden opeens erge buikkrampen en dacht zal eens kijken. Bijna heel me vagina was wit van de afscheiding. Met wc papier afgeveegd en leek een klein beetje donkere gloed overheen te zitten. Nu nergens meer laat van? Iemand dit ook gehad of zal dit een innesteling geweest zijn? Zo erg als nu heb ik het nog nooit gehad. Normaal wel wat afscheiding na eisprong maar niet zo extreem veel! Hopelijk kan iemand me helpen! Gr. Kirsten
tja, het kan, maar ja niemand kan je dat garanderen helaas... het blijft afwachten... ik hoop dat je volgende week positief zult testen!