Weinig symptomen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Anniek88, Sep 22, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Keija

Keija Bekend lid

Jun 30, 2016
    717
    6
    18
    He wat verdrietig. Sterke:(

2. Popje2015

Popje2015 Actief lid

Sep 22, 2016
    201
    135
    43
    NULL
    NULL
    Wat vreselijk!! Sterkte

3. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,377
    17,304
    113
    Oh net hele reactie getypt hier, scroll even verder en zie dat het mis is :( Sterkte!

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Achh wat naar! Veel sterkte!

5. Danielle1989

Danielle1989 Actief lid

Oct 10, 2016
    135
    26
    28
    Wat erg zeg! Veel sterkte!

6. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,572
    1,870
    113
    Female
    Sterkte!

7. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

Feb 25, 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik totaal geen symptomen. Niet voor NOD, ook niet gedurende de eerste maanden. Wel af en toe PMS krampen, zonder dat ik ongesteld werd.
    Tegen het einde van de zwangerschap ging het wel mis hihi kreeg last van galblaas aanvallen en bekkeninstabilititeit. En zwangerschaps suiker. En ze werd gehaald met een keizersnee. Lucky me.... not.

Je weet nooit hoe het gaat lopen. Geniet ervan zolang het kan. Gezonde zwangerschap!

8. Mel7

Mel7 Bekend lid

Apr 12, 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat erg.. veel sterkte gewenst :(

9. geneeke

geneeke Fanatiek lid

Nov 4, 2013
    1,534
    1,255
    113
    Female
    Hoi TS,

zoals de andere ook al zeggen.. kwaaltjes willen niks zeggen!
    Hier tot nu bijna geen kwaaltjes gehad, alleen nu komt het vele plassen.. Maar niks qua misselijkheid gevoelige borsten etc etc...

Heb vertrouwen ook al is het moeilijk geloven dat er zoiets speciaals in je lichaam zit als je het nog niet echt voelt enzo..

Succes!

x

10. Traveler

Traveler Nieuw lid

Apr 7, 2016
    4
    0
    1
    SPW'er
    Ridderkerk
    Hallo dames,
    Ik had rond 3/4 nov mijn eisprong. Ik heb in deze week sowieso elke dag sochtends en savonds geklust. Ik heb rond mijn eisprong zo 2a3 dagen altijd last van lage rugpijn en soms ook wel last van lichte menstruatie krampen. Nu heb ik deze keer al sinds 2 nov constante buikpijn (wisselend met steken) en lage rugpijn met vlagen. Ook heb ik een aantal dagen last gehad van hevige hoofdpijnen en duizelingen. Ik heb me de afgelopen dagen ook niet helemaal fit gevoeld --> grieperig. Normaal gesproken krijg ik sowieso 2 weken voor mijn nod last van gevoelige borsten (vooral aan de zijkanten, soort van schijven) en nu heb ik dit totaal niet! Iets wat ik ook altijd wel heb is afscheiding en nu ben ik hartstikke droog.. Ook heb voel ik tijdens de sex en hoesten heel erg mijn baarmoeder denk ik al sinds 3 dagen en gaat mn stoelgang ook niet altijd even makkelijk.
    Ik kan vanaf de 18e testen.

Komt dit bij iemand bekend voor en zou dit kunnen wijzen op een zwangerschap?
    Ik heb al een dochtertje van 5 jaar, maar van haar werd ik zwanger terwijl ik aan de pil en had ik alleen in de ochtenden erge lage rugpijnen en misselijk.

Alvast bedankt!

11. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Traveler. Open even je eigen topic.

Ts: sterkte xxxx

12. komtgoedschat

Jan 21, 2016
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet elke zwangerschap is hetzelfde!
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik alle symptomen die je maar kon bedenken.. misselijk, pijnlijke borsten, moe, vreetbuien noem maar op.

Nu weer zwanger, en voel me helemaal top, nergens last van! Kon het ook bijna niet geloven dat ik zwanger was, had namelijk helemaal geen symptomen.

Het kan dus hartstikke goed dat je zwanger bent. Even afwachten ;)

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Je was toch zo misselijk?

Share This Page