Vlokken in urine.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mamamd, 7 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Hey dames,

Vorige maand ben ik zwanger geweest en dat eindigde in een vroege mk. Rond mijn nod viel mij toen op dat ik witte vlokken in mijn urine had. Veel leden zeiden dat het te maken heeft met nieren en niks met een zwangerschap. Daarna was ik wel zwanger dus..
    Nu 1 dag na mijn NOD merk ik het weer. Eigenlijk al zo'n 3/4 dagen. Heeft iemand hier ervaring mee.

Ik wil dit keer pas testen als ik woensdag nog niet ongesteld ben. Heb ook foto van die vlokken als daat behoefte aan is. dacht is zo vies om t er zomaar bij te plaatsen.

2. patience

patience Lid

1 nov 2016
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Heb ergens gelezen dat dat iets van eiwit is en idd met nieren te maken had.

3. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

het kan misschien ook afscheiding zijn wat met de urine meekomt? is moeilijk te zeggen..

x

4. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Ik heb altijd vlokken in mijn urine.
    Elke keer dat ik urine moe(s)t opvangen met een containertje, had ik prijs. Dus ik veronderstel dat het standaard zo is bij me :p

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik heb nooit vlokken in mijn urine en toen ik ging testen en dus urine in het bakje deed opvangen zaten die er toch echt in. Geen idee hoor wat dat dan betekend, maar viel me wel op

Deel Deze Pagina