Hoi ik ben bijna 7 weken zwanger en heb geen tot weinig symptonen Wel een dag last van mijn borsten dan weer niet Zou liefst elke dag een test doen maar die zijn elke keer hartstikke positief, en toch steeds bang dat het mis gaat Heeft hier iemand ook ervaring mee? Bedankt Gr M
Hier hetzelfde... Ik voel gewoon bijna niks, af en toe wat krampen en moe maar that's it... Ik vraag me ook vaak af is het wel goed etc etc. Maar volgens mijn verloskundige kan het geen kwaad en wil het niks zeggen...
Hoi hoi, Ik had hetzelfde! Alleen begon de ellende bij week 9 wel Misselijk, duizelig, overgeven.... Dus het kan ook nog komen natuurlijk! Ben er trouwens nu wel weer vanaf, gelukkig Grtz
Hoi Maar het is zo vreemd gevoel, maar we moeten er nog van genieten nu want wie weet is het over een paar dagen, weken wel anders Gr marcia
Ik had er ook geen last van. Beetje pijn in mijn borsten, dat was het. En alles gaat goed! Dus ik zou zeggen geniet ervan! Het is bij zo veel mensen veel anders. Heb er ook heel wat testen doorheen gejaagd omdat ik het niet geloofde . Maar gefeliciteerd! Het is echt zo!
Ik had in het begin wel veel symptomen en met een week of 7 werden ze steeds een beetje minder. Wat ik nu nog heb is een beetje last van mn borsten vooral 's morgens en ik benheel erg moe.....ik kan de heledag wel slapen! Bij mij is alles in orde, probeer je niet al te druk te maken! Deed ik ook hoor en is ook heel normaal maar het helpt niets
hier nog een hoor zo goed als nergens last van. in het begin wat ongi krampjes. en heb ene tijdje overgevoelige borsten gehad maar verdern iet hoor. alleen de belangrijkste en das dat je ongi wegblijft en je posi test hebt.
Meid ik zal je wat vertellen...Ik heb tot de dag van vandaag nauwelijks symptonen (vergeleken bij anderen). Oke, de eerste drie maanden was het wel vaak misselijk zijn, pijntjes en moe, maar dat begon rond de 5/6 weken pas en zakte met 12 weken al wat af. Nu voel ik ook wel hier en daar wat, maar mag niet klagen hoor! Hopen dat jij ook zo een makkelijke zwangerschap krijgt!
hoi meid... bij mij begint de elende nu ook pas. af een toe wat steekjuhs en zere borsten. en misselijk de hele dag
Hai! Ook hier weinig symptomen. Ik ben wel erg moe, vooral op bepaalde dagen. Soms niet, soms héél erg. Dan moet ik zitten of liggen! Ook doen mijn borsten pijn. Vandaag weer meer dan gisteren, maar wel minder dan laatst. Ook had ik een heel klein beetje bloedverlies, dus ik heb vandaag een (inwendige) echo gehad en....ALLES GOED! Maak je dus niet al te druk over de afwezigheid van symptomen (makkelijker gezegd dan gedaan hoor , want ik doe het ook wel )
Luxeprobleem he Bij mijn vorige zwangerschap was ik met 10 tot 13 weken wel wat moe 's avonds en ik heb wel drie avonden geen trek in avondeten gehad geloof ik. Ik had vorige week getest, had 'n positief maar erg licht streepje. Ik voel zo helemaal niets (meer) dat ik gisteren ook nog maar eens getest heb. Je leest zo veel over kwaaltjes dat je denkt dat je ze wel 'moet' hebben, maar de een reageert nu eenmaal veel sterker erop dan de ander. Straks fijn de eerste echo en hartje luisteren, de ultieme bevestiging dat je echt wel zwanger bent (en leuker dan kotsen, toch?
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Maar het is inderdaad beter dan elke dag boven de wc te hangen Dus laat ik er nog maar van genieten, maar zal blij zijn als ik straks mijn eerste echo heb Gr Marcia
Ik had ook nergens last van. Door de echo's wist ik dat ik zwanger was, maar het gevoel was er niet. Inmiddels wel hoor Ik ben langzaam aan verandert in een groot hormonster. En heb last van obstipatie. Maar verder nog niks hoor. Ben nog geen dag misselijk geweest en van overdreven vermoeidheid kan ik ook niet spreken. Die hormoonhuishouding moet ik nog even aan wennen, maar die andere kwaaltjes mis ik niet hoor.
als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap ik moest ook 3 testen doen voordat ik het geloofde zelfs een digitale waar het echt in kwam te staan heb ik ook vast gelegt op foto want geloofde het echt nie ik kreeg vanaf week 13ofzo pas klachten dus kotsen,misselijk moe en noem het maar af daarna is het even weggeweest maar sinds 2dg is het weer bal hoor en moet ik rust houden van me gyn en ben ik eerder gestopt met werken nou dat ben je snel zat maar doe het wel als ik energie heb ga ik even wat doen ben ik moe dan kruip ik lekker in me bed succes met je zwangerschap en geniet ervan want voor je het weet is het voorbij ik moet nog maar 7 weekjes en kan het me helemaal nog nie voorstellen dat het zo snel gaat
Hoi Hoi, Ik had alleen maar last van vreselijke moeheid, ik slaap ongeveer 12-14 uur per dag. Dus ik dacht als dat het ergste is, maar nu ben ik sinds afgelopen vrijdag vreselijk misselijk. Gelukkig nog steeds geen braken erbij maar de hele dag misselijk. Ik hoop dat dit nog wel weg gaat. Morgen mag ik voor de 1e keer naar de verloskundige. Ik vind het allemaal zo ontzettend spannend.
Ik heb ook weinig symptomen. Alleen gevoeligere borsten en soms moe. Bij mijn vorige zwangerschap had ik deze symptomen ook alleen in de eerste drie maanden en daarna nergens meer last van! Heerlijk
Bij mijn eerste zwangerschap, had ik rond 5 weken al last van vocht uit de tepels, hele pijnlijke borsten, kots en kots misselijk ongi krampen. maar nu.......alleen beetje moe en borsten zijn iets gevoeliger dan normaal paar keer per dag zit ik wel naar mijn borstene te kijken of er wat uit komt :S omdat ik me gewoon nog niet zwanger voel....
Hoi hoi, Niks om je zorgen over te maken hoor. Ik ben nu 17 weken zwanger en heb helemaal geen klachten of kwaaltjes gehad. In het begin helemaal niks en nu nog steeds niet. Geniet er lekker van, ben je een van de gelukkige. Ik dacht ook wel eens had ik nu maar een golf van miselijkheid, toch een soort bevestiging van dat je zwanger bent. Niet druk om maken dus. Groetjessss