Licht blauw past daarbij Wij hebben donker grijze vloer en een lichtblauwe keuken..je moet er van houden, moet ik eerlijk zeggen. Wij hebben het huis gekocht met de keuken er al in. het zou mijn 1e keus niet geweest zijn hoor ,maar in combi is het wel leuk
Een mooie landelijke keuken met beige/gebroken lichtgrijze deuren. Heb ik hier staan en de combinatie is zeer mooi, en dan een mooi granieten aanrechtblad.
bedankt dames.. ik dacht zelf ook aan wit.. Maar wat Joyce al zegt, ik zal veel moeten poetsen.. Blauw vind ik niet mooi.. Rood kan ook wel..
Ja! Ik heb een wijnrood hoogglans keuken en een donkergrijze laminaat tegel vloer, ik vind het een super combi. Mensen waren in het begin wat terughoudend als ik zei dat we een rode keuken kregen, maar tot nu toe, iedereen die het ziet vind het heel erg mooi. We hebben trouwens geen bovenkastjes en ook geen tegels. We hebben de muur helemaal glad laten stucen, deze is lichtgrijs geverft. Verder een koof met spotjes zodat je altijd licht op het aanrecht hebt. Boven het aanrechtblad krijg ik een zwarte glasplaat van 20 cm hoog om het geheel af te werken. Niemand heeft het zo
Hoogglans wit met een grijs/zwart aanrechtblad. En er achter behangen? En dan een heel stoer behangetje ( die je ook makkelijk kan schoonmaken ).
Wij hebben antracietgrijze tegels, ivoor-kleurige deurtjes (nét niet wit) en een houtkleurig aanrechtblad. We vonden de combi met alleen wit en grijs te kil, die 'houtkleur' maakt het ietsje romantischer, zeg maar. Overigens geen hoogglans hier hoor!
Hoogglans wit met grijs/zwart granieten aanrechtblad is wel erg sjiek. Wij hebben gekozen voor gewoon wit (wat matter dus) ivm overdreven poetsen en dit is ook super strak
Hier een hoogglans witte keuken met antraciet keukens. Helemaal prachtig. Poetsen, niet meer of vaker dan bij onze vorige keukens. Wij hebben wel een houten blad, in de kleur van onze meubels
En welke kleur zouden jullie de wandtegels doen?? ik denk zelf ook aan grijs, maar ik wil graag jullie ideeen??
Wij hebben zelf voor witte langwerpige wandtegels (30 x 60)gekozen, anders wordt het zo'n donker gat. Maar dat ligt ook aan de oppervlakte die je tot je beschikking hebt...