Dat er mensen zijn die zulke dingen zeggen! Geen fatsoen in d'r kont!!! Vorige week liep ik in Blijdorp, 2 pubermeiden. Zegt de ene.. kijk daar loopt een olifant... daar hoeven we nu niet meer naartoe. Tegen mij dus... mijn man er naartoe en eens even flink de waarheid gezegd. Vanmiddag in het winkelcentrum... echt serieus een man van rond de 30... zo jij hebt zwaar getafeld! Heb gezegd dat ie zijn kutkop moet houden. En als blikken konden doden dan lag hij onder de zoden nu!!! Excuses voor mijn taalgebruik... ik heb het helemaal gehad... bahbah!!!! Heb dit zo bij mijn 1e zwangerschap niet meegemaakt. Meer vrouwen hier met ervaring met dit soort opmerkingen? Ik ben trots op mijn zwangere buik want daar groeit ons 2e prachtige kindje in!!!!!!! Zo dat mag gezegd worden!!!!
Ik was nét bevallen (21 weken) van mijn zoontje, en was voor het éérst weer in het openbaar.. Kwam er een dronken l*l op me af en die zei "weet je zeker dat het er geen twee zijn!?!?!"
Wat kunnen mensen toch asociaal en onbeschoft zijn zeg!! Wat een belachelijke opmerkingen zeg, heb ik gelukkig nog nooit gehad. Maar groot gelijk dat je er wat van gezegd hebt!
ik had een collega die me op het werk olifantje noemde en dat nog serieus meende ook. ook ben ik laatst op de voetbal club van mijn man (waar meerdere clubs spelen) door spelers van een andere (aso) club uitgescholden voor dikke koe. sommige mensen zijn zo asociaal. echt niet te geloven maar je kan er helaas ook weinig aan doen. ja, die collega heb ik ontvriend van facebook. zo iemand hoeft niks meer van mij te weten of een foto van mijn kind te zien.
Ik vind het zo ie zo bizar dat mensen opeens vinden dat ze van alles over je mogen zeggen of je nu kleine of grote buik hebt. Dat doe je anders toch ook niet. Ik hoor van veel mensen ook dat vreemden opeens aan hun buik gaan zitten.... te vaag toch... of die buik opeens niet meer bij jouw hoort maar algemeen eigendom is geworden.
Ik heb het ook nog niet gehoord , zulke opmerkingen! Wat belachelijk zeg en ik vind dat je nog netjes reageert..... Ik heb altijd in de 50 kilo gewogen maar enige tijd geleden lustte ik nogal wat Whiskey met cola. Toen kwam er zeker 10 kilo bij en ik ben kort dus dan toon je gelijk wat steviger. Mijn moeder vind dit gelijk "dik" Mijn vriend is inmiddels aardig wat kilo's kwijt in een aantal maanden en ik weeg momenteel 74. Dus mijn moeder riep gelijk : Dat zal wel een aardige kleine worden want jullie zijn ook aan de stevige kant! Gisteren ging ze mee naar de verloskundige en die vertelde dat de kleine nu ietsjes onder het gemiddelde zit maar op een prachtige 6 pond word geschat. Je had dat hoofd moeten zien
Ja zwangeren en dikke mensen zijn public property....wat een asociale sukkels zeg! Zelf gelukkig nooit meegemaakt
1x meegemaakt maar ik kan het makkelijk van mijn afzetten ,ik blijf er positief onder enig wat ik erop zeg is : goh je heb jezelf nog nooit goed in de spiehel bekeken dan zou ik nooit meer over straat durven zo lelijk geboren
Helaas meegemaakt met een irritante tramchauffeur bij mijn vorige zwangerschap. Hij was boos dat ik geen gepast geld bij me had. En ging hij verder "dat was het probleem ook geweest zeker enkele maanden geleden zeker toen je condooms moest gaan kopen"...... Ik was compleet van de kaart (ons kindjes waren steeds gewenst en welkom) dus toen ik mijn mond opendeed en rustig zei dat hij te ver ging zei hij "och dikke koe hou je kop en ga zitten"....... Compleet in tranen gaan zitten....
Heb mezelf altijd gezegd dat als iemand zoiets tegen me zou zeggen ik gewoon zou antwoorden met :ik ben zwanger...wat is jouw excuus...?
Ik liep langs een groepje puber jongens. Zegt er 1 heel hard:als ik zo dik was zou ik me echt schamen. Ik loop er heen en zeg: met die puistenkop zou ik me sowiezo schamen. Ik ben zwanger en daarom dikker. Jij hebt een lelijke kop daar kun je niks meer aan doen. Zn vrienden stonden hem keihard uit te lachen. Dus dat zal wel zeer gedaan hebben bij hem.
Ja we hebben er toen een brief voor geschreven maar er niet echt iets van uitgekomen. Je krijgt meteen een soort standaardbrief terug met "onze excuses voor het ongemak"...maw standaard niet echt gericht op het voorval. Ik was toen in mijn laatste weken voor haar geboorte en dan maar zo gelaten. (stom maar ja ik had echt geen energie om me daar nog eens mee bezig te zijn)
Dat meen je niet! ik had die gast hoogstpersoonlijk door het raampje getrokken en hem onder de tram geduwd. Wat een l*l zeg! En ts die opmerkingen kunnen echt niet hoor! Ik zou ook zeker een opmerking maken in de trant van met een paar maanden ben ik d'r weer vanaf, maar die rotkop van jou kan zelfs schoemacher niks meer van maken xD. Hier niet veel opmerkingen over m'n gewicht (van familie maar ook die laat ik weten dat ik daar niet van gediend ben). Van vreemde krijg ik wel regelmatig de vraag/opmerking; het was zeker een ongelukje? Meestal zeg ik dan zoiets van; ja en ik heb ook geen idee van wie. Stomme mensen allemaal!:x niks van aantrekken en gewoon trots zijn op je mooie zwangere buik!
Ik zelf heb dit nog niet meegemaakt maar heb wel eens van mijn moeder begrepen dat zij het wel eens heeft mee gemaakt toen ze zwanger was van mij. Op een avond hadden mijn ouders zin in een frietje en gingen naar de plaatselijke friettent. Mijn moeder gaat bestellen en mijn vader blijft in de auto wachten maar ziet mijn moeder wel door de ramen. Staan er een stel opgeschoten pubers obscene gebaren achter mijn moeder te maken over haar buik en hoe ze zwanger geraakt was volgens hun...als jullie dit begrijpen wat ik bedoel Mijn vader zag dit door de ramen en stoof naar binnen... Bij de friettent stonden de tafels en stoelen niet meer rechtop, en de jongens ook niet meer....