ik ben 5dec 2010 gestopt met de pil hierna een ontrekkingsbloeding gekregen. 19mei naar de ha geweest om een kuurtje te krijgen om me ongi op te wekken primolut voor 10dagen hierna weeer een ontrekkingsbloeding gekregen. 11juli eindelijk me eerste echte ongi gekregen ovulatie testen gebruikt, als die het goed aangaven had ik pas op dag 26 en 27 vruchtbare dagen en op dag 28 me eisprong weet niet of ik die echt voelde had wel erg menstruatiepijnen. nu zijn we 37dagen verder vanaf me 1e dag ongi en nu nog steeds niks.ben ook niet zwanger. 3dagen geleden ontzettende buikpijn gehad vooral rechtsonder was niet te harden na 2dagen zakte het gelukkig wel weer. maar in 9maanden pas 1keer ongi geweest . van de week toch maar ff naar de ha om me bloed te laten prikken of me hormonen wel goed zijn.denk ik herkent iemand het ?? bij de meeste meiden lees ik dat er wel veel dagen kunnen tussen zitten voor een ongi komt maar toch niet 1keer in 9maanden maar. zo heel lang verhaal maar het is eruit haha
Ik herken het Ik ben 5 jaar terug met de pil gestopt. Niet omdat ik zwanger wilde worden, maar geen hormonen meer wilde slikken. Het heeft 1.5 jaar geduurd voordat ik weer ongesteld werd! Bij mij zijn destijds ook mijn hormoonwaarden gemeten, was prima. Ik had 15 jaar de pil geslikt en dan kan het even duren voordat het lichaam weer zijn eigen ritme heeft. Nu heb ik alweer jaren een regelmatige cyclus, dus er is hoop!