Weinig tot geen bm slijmvlies aanmaken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dreamer83, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb net de brief van het ziekenhuis gekregen met daarbij wat info boekjes.
    Bij de oorzaken van (verminderde) vruchtbaarheid staat:

wel een eisprong, maar onvoldoende hormoonproductie na de eisprong om het baarmoederslijmvlies gereed te maken voor innesteling van de bevruchte eicel.

1x raden waar mijn gedachtes nu naartoe gaan :rolleyes:

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    jeetje, en nu...?

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Afwachten wat de gyn ervan vindt.

Maar .. ik heb vandaag bloed laten prikken en werd om 17.15 gebeld door de dokter dat ik met spoed doorverwezen ga worden naar een internist.
    Mn schildklier werkt veel te snel en daardoor kan ik dus onvruchtbaar zijn en die korte ongi's door hebben :(
    Moet dus dubbelop onderzocht worden.

Maar hoe dan ook zal de oorzaak van de korte ongi's/weinig bm slijmvlies gevonden worden.
    Of bij de gyn of bij de internist.

4. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Jeetje dreamer, vervelende berichtjes zo duppelop, je schildklier en dan ook nog eens je bm slijm..

"onvoldoende hormoonproductie" dat kunnen ze aanvullen met medicatie toch? Misschien hoort deze vraag bij de topic van Klinger, DV topic :oops: . Maar ik ben wel benieuwd naar wat ze nu gaan doen?

Ik zit ook met de vraag of het misschien aan mijn baarmoederslijm kan liggen dat ik maar niet zwanger raak. :cry:

Ik wens je in ieder geval veel succes met beide.
    Liefs yach

Deel Deze Pagina