Zwanger maar wel ongesteld? Wie helpt me?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door michellex, 29 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michellex

michellex Lid

7 okt 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Ik dacht zwanger te zijn maar werd uiteindelijk toch ongesteld. Toch voelt het nog steeds alsof ik toch zwanger ben, uiteraard kun je natuurlijk niet zwanger zijn als je écht ongesteld bent, maar ik heb wel eens gehoord ober pseudo-menstruaties, dus bloedingen die tijdens de zwangerschap maandelijks voorkomen waardoor je denkt niet zwanger te zijn, maar het wel bent. Iemand die hier meer over weet? Ik was wel echt hevig ongesteld en dacht ook baarmoederslijmvlies te zien, maar dat kon ook gestold bloed zijn natuurlijk. Is zo'n maandelijkse bloeding tijdens de zwangerschap bijvoorbeeld minder hevig dan wanneer je echt ongesteld bent? Zou t zo graag willen kunnen onderscheiden om duidelijkheid te hebben !
    Liefs

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Heb je een test gedaan?

3. michellex

michellex Lid

7 okt 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja toen ik 2 dagen over tijd was, negatief maar misschien nog niet genoeg zwangerschapshormonen in urine

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou als de test negatief was en je bent hewoon normaal ongesteld geworden kan je er wel vanuit gaan dat je niet zwanger ben helaas

5. Noah04

Noah04 Actief lid

9 mei 2014
    354
    0
    0
    Was je zwanger omdat je een positieve test had? In dat geval nog een keer testen, kijken hoe het streepje nu is. Lichter, dan vrees ik eerder een miskraam.
    Als je alleen maar dacht zwanger te zijn en je hebt niet getest of een witte test, zou ik gewoon uitgegaan van een ongesteldheid of een innesteling die vroeg fout is gegaan, en je niet rijk gaan rekenen.

Klinkt allemaal misschien wat zakelijk, maar je zal de eerste niet zijn die denkt zwanger te zijn en dat niet is en waarbij de klachten wishful thinking zijn. Been there, done that.

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Hier sluit ik me bij aan. De kans dat je op 2d overtijd niet voldoende hCG hebt voor een streepje is echt niet groot. Dat plús een menstruatie lijkt mij ook niet zwanger. Sorry.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Gewoon ongesteld + negatieve test is niet zwanger sorry.

Ik zou me daarbij neerleggen en me richten op de komende eisprong voor je jezelf helemaal gek maakt.

Wil je het maar niet geloven, dan kun je je dokter vragen om een bloedtest of een echo laten maken.

Je voelt van alles, omdat je graag zwanger wilt zijn. Maar wist je dat de meeste vrouwen juist in de ronde dat ze zwanger bleken niks bijzonders voelden?

8. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    zucht.. wat wil je dan. Je kunt jezelf in je hoofd wel zwanger noemen maar daar is uiteindelijk toch echt een test voor nodig. Als die negatief is ben je simpel weg dus niet zwanger

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Bloedingen tijdens de zwangerschap komen wel eens voor maar dat is veel minder heftig dan een menstruatiebloeding.

Je zegt zelf hevig te vloeien en je hebt een negatieve test dus dan kan je ervan uitgaan dat je niet zwanger bent helaas :(

Deel Deze Pagina