Haay, Ik ben dit weekend driftig aan het shoppen geslagen omdat mijn kleren allemaal te klein worden. Alleen valt het me zo tegen. Ben bij H&M, Miss Etam, prenatal geweest. Maar overal hebben ze alleen maar van die oudbollige kleren. Niks hips/jeugdigs. Lijkt wel of ze denken dat alle zwangeren 40+ zijn. Maar misschien dat ik ook in de verkeerde winkels geweest ben. Iemand suggesties voor leuke positie mode? Alvast bedankt, Kleintje
tja ik zou zeggen maak gebruik van de normale mode, je ziet nu veel tuniekjes met legging, en lange shirts/hemden/truien, dat kan je naar mijn idee allemaal prima dragen in de zw.schap Ik heb zelfs geen enkel stuk positie bovenkleding gekocht, heb alles gecombineerd met bolero topjes en dan een lang shirt of hemd eronder, of een mooie buikband eromheen. Alleen positiebroeken aangeschaft, en ik vind dat mama licious best leuke broeken heeft, noppies ook (o.a. te koop bij prenatal en babydump) verder eens googlen op future mamam, die verkopen ook leuk spul. oja en deze webwinkel heeft leuke basics, ik kwam er pas vorige week achter, en dat vind ik wel jammer, want nu ga ik niks nieuws meer aanschaffen, maar had ik die winkel eerder gezien dan had ik er best wel wat gekocht: GoodMoodMom = Zwangerschapskleding
ik vind Mamalicious een leuk en redelijk hip merk (is van de bedenkers van Vero Moda) en is ook redelijk betaalbaar!
Kijk anders een op de site www.bellyfasion.nl ik vind dat ze daar wel leuke dingen hebben en ook veel keus.
Ik heb heel veel van marktplaats. Leuk en goedkoop. Maar ja ik heb eigenlijk een beetje een hekel aan winkelen. Dus voor mij een uitkomst.
Twenty-five Maternity (grote steden). Ik vind het ook vreselijk saai, maar de kleding van Esprit Maternity, Noppies en Mamalicious zijn heel leuk! Enneh tip... ik heb vrijwel alles voor een habbekrats via marktplaats geregeld