baby 4,5 maand drinkt de laatste tijd zijn flesjes niet leeg.

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door tassie1980, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    Goedemiddag

We hebben een zoontje van 4.5 maand en drinkt sinds een paar dagen zijn flesjes niet leeg. hij krijgt 4 x 180/6 hij komt ong op 700 ml maar krijgt sochtends wel een paar hapjes fruit en eind van de middag een paar hapjes groente.
    Hij is wel druk met oefenen om te draaien van rug naar buik andersom doet hij al. kwijlt meer, bijt op alles. meer poepluiers.
    Zou dit kunnen komen door evt tandjes en hoelang mag dit duren voordat ik me zorgen moet maken. hij is verder wel tevreden en heeft ook goede plasluiers. hij is ook een beetje verkouden.
    Mika heeft altijd goed zijn flesjes leeg gedronken dus vandaar deze vraag.

alvast bedankt

Groetjes natascha

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hoi Natascha,

Het komt vaker voor dat kindjes in deze leeftijd minder goed drinken, bijvoorbeeld door doorkomende tandjes. Met 700 ml krijgt je kindje wel alle vitamines en mineralen binnen via de flesvoeding. Soms wil een kindje wel een beetje pap van een lepeltje eten, dat kun je eztra proberen aan te bieden.

Groetjes eveline

3. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    #3 tassie1980, 21 mei 2012
    Laatst bewerkt: 21 mei 2012
    Dank je voor je reactie

Toevallig heeft hij het zijn flesje weer helemaal leeg gedronken. als hij straks om 16.00 zijn flesje niet leegdrinkt zal ik een papje maken want hij eet namelijk goed van een lepeltje en geniet daar ook van.
    Gelukkig krijgt hij alle voedingstoffen binnen weer een zorg minder ;)

Deel Deze Pagina