Wie weet den leuk cadeau voor mijn zoontje die over 2 weken 3 jaar wordt? Ik kan op dit moment echt niets bedenken. Hij heeft 2 oudere broers, dus hij speelt ook veel met hun speelgoed. Een fietsje heeft hij al... Wie kan me een goeie tip geven? Alvast bedankt!
Onze uk is ook bijna 3 en ik hoopte hiernog inspiratie op te doen. We zijn begonnen aan een lijstje zo dat we wat kunnen vragen aan de familie en vrienden. luister cd en muziek cd , magnetisch tekenbord, schrijfkaarten woezel en pip (golven, lijnen en geen letters), foamstickers, maisfun, karton met desin (hema), reuzenkwartet, Anders knutselspul of buiten spul is ook welkom. Hij krijgt van ons een fiets die we aan het opknappen zijn, is geschuurd en gaan we spuiten, verder een passende bel, slot en een vlag, ondertussen maak ik van stof nog een fietsmandje die je makkelijk er af kan halen die in de kleuren zijn van zijn fiets. Aangezien we zijn fietsje goedkoop hebben kunnen kopen krijgt hij nog wat erbij.
Electron, loco bambino, Duplo treinbaan, watertafel, prentenboek, kinetic zand, klei, spelletjes, ....