Hoi, Wij gaan binnenkort een icsi traject in. Ik vroeg mezelf alleen af of er voor de man ook bepaalde vitamines zijn die goed zijn om in te nemen. Tips zijn welkom
Die zijn er zeker! Heel belangrijk voor de vorming, beweeglijkheid en kwaliteit van het sperma zijn; vitamine C, vitamine D, selenium en zink. Maar er zijn meer vitamines/mineralen die een positieve werking hebben op de spermaproductie, zoals ubiquinol, omega 3, B vitamines, vitamine E, magnesium en l-carnitine. Er bestaan speciale multivitaminen voor de fertiliteit van de man, daar zit vaak alles in.
Je hebt van het merk Supple vitamines (bijna zwanger multi) waar alles in zit voor zowel man als vrouw. Ook wij hebben deze beide geslikt en het zaad van mijn man was echt een stuk beter dan daarvoor. Veel succes met jullie traject!
Wij slikken deze ook ja! Tof om te horen dat ze zo’n positieve invloed op de zaadkwaliteit hebben gehad. Wij slikten deze supplementen al toen we het eerste zaadonderzoek hadden en de uitkomst was goed. Dus weten niet wat het effect van de supplementen is geweest.
Ja dat klopt, maar het zijn wel goede "actieve" vitamines waar alles in zit. En geen syntetische, zoals van het Kruidvat, Etos, etc.
Elke dag mama is vergelijkbaar met supple. Ook actieve vitamines. Wij zijn op een gegeven moment overgestapt naar Elke dag mama vanwege de prijs van Supple.
Hebben ze dat niet voorgeschreven voor uw man? Wij starten eind deze maand ook met icsi en mijn vriend neemt al sinds juni vitaminen
Ik heb ze hier besteld; https://fitforfertilityshop.nl/?_gl=1*10105ij*_ga*OTQ5MDMzNzMuMTY1OTk3MDM3NQ..*_ga_3RW4MK7T84*MTY2MDMyNzI0MC4yLjAuMTY2MDMyNzI0MC42MA..&_ga=2.100759942.66520265.1660327240-94903373.1659970375 Wij slikken de (bijna) zwanger multi en (bijna) zwanger anti-oxidanten. En halen hier bij de drogist nog visolie.
Ma Maar welke is specifiek voor mannen, neem aan dat hij andere vitamines moet slikken dan mij, thanks!!♡