Mignon: gecondoleerd met het verlies van je dochter, vind het echt vreselijk voor je. Ik kan heel goed begrijpen dat je om die reden wil dat de kleine vroeg gehaald wordt, en tegelijker tijd wil dat de kleine nog even blijft zitten (Ik heb hetzelfde, alleen om een andere reden, maargoed daar hebben we het nu niet over). Het is inderdaad erg dubbel, lijkt me een lastige situatie waar je nu in zit. Vooral omdat je er niets aan kunt veranderen en er alleen maar het beste van kan hopen. Ik hoop dat de pijn snel stopt en je dus niet de gyn hoeft op te bellen, maar goed van je dat je het in de gaten houdt.
Hoi hoi, Ik ben 36.1 weken zwanger. Mijn verloskundige heeft ook teveel kalkdeeltjes op mijn placenta gevonden en heeft me door gestuurd. Morgen hoor ik wanneer ik naar de gyn. moet en wat de verdere consequenties zijn.. ik ben nu nog erg onzeker, misschien valt het allemaal wel mee, maar misschien ook niet en gaan ze het ook eerder halen. Zijn jullie ook zo onzeker? Ik voel ook ineens van alles, sinds gisteren kramp (oefenweeen?) en aldoor met zenuwachtig gevoel.. Als alles maar goed gaat met het kindje.. Liefs Faith
Hey Goddess meid, jeetje wat een verhaal zeg van je moeder hoop dat het bij ons niet zo ver zal komen.... Hoi Mignon, ik heb dat eigenlijk ook wel hoor, nu ik weet dat ons ventje eerder moet komen heb ik ook zoiets van laat maar komen dan....ik ben nu 33 weekjes hoop dat hij nog wel zon 3 weken kan blijven zitten, maja misschien moet het wel eerder ik duim voor je de 26ste. Erg hoor voor jullie meiske gecondoleerd nog daarmee Hoi faith, succes meid morgen en ja ik ben ook echt heel erg onzeker, ik ben zo bang dat er in de laatste fase nog iets kan gaan gebeuren word er snachts vaak wakker van. Maar jij bent nu 36 weekjes dat is gelukkig al weer een stukje verder voor jullie kleintje. Liefs van Jessie
Jesie: Ik weet wel zeker dat dat niet zo bij jullie zal gaan, jullie worden goed in de gaten houden. Iedereen heel veel sterkte, en mogen er hele mooie kindjes geboren worden (over een x aantal weken het liefst).
Hoi, Ik moet morgenmiddag naar de gyn. Dan hoop ik meer te weten.. Tis wel lekker dat je niet de enige bent met dit geval.. Hoop dat het allemaal goed gaat met ons allemaal.. Liefs Faith
Nee, Gisteren heb ik de gyn niet meer gebeld. Vanmorgen kreeg ik het advies om toch nog ff te bellen van onze huisarts. Mijn man is daar geweest vanmorgen vanwegen dat hij de griep heeft. Toen ik belde werd mij verteld dat ik mij nergens zorgen over hoef te maken ivm de griep dan wel is waar. die pijn in de buik hoort er bij en zolang het geen weeën worden is er niks aan de hand. Oefen weeën met mijn zoontje had ik die ook, raar eigelijk was helemaal vergeten hoe vervelend die konden zijn. Wanneer ik ff gelopen heb, heb ik het gevoel dat er een enorme druk staat op de onderkand. ook een blauwen plekken gevoel. wordt zwaarder en zwaarder maar ik weet waar ik het voor doe. Alleen wel lastig met een peuter van drie rond renend door het huis.
Hallo Meiden, Ook hier veel last van krampen idd, en heb ook steeds het gevoel dat ik afmoet gaan maar er komt niets..... heel erg vervelend gevoel. Faith hoe was het bij de Gyn ?
Mignon, Faith hoe is het nu met jullie? Ik heb nog steeds last van krampen en dat wachten tot maandag maakt me zo onzeker...... Liefs van Jessie
Jesie Waarom bel je niet gewoon naar de gyn met dit verhaal? Als jij je niet lekker voelt moet je dat gewoon doen. Vertrouw op je instinct! Groetjes Simone
Hoi, Het kindje was 5 pondjes, dat vond ze iets te klein.. De toevoer van de placenta naar het kindje was nog niet zorgwekkend, wel werd het krap, omdat ik niet veel vruchtwater meer had.. Volgende week moet ik terug komen.. Aan de ene kant ben ik opgelucht, dat het dus niet heel erg zorgwekkend is, maar aan de andere kant voel ik me zo onzeker, weet niet goed wat ik met mijn gevoel aan moet.. Gewoon afwachten tot dinsdag denk ik, dan gaan ze weer meten.. Maar voor mijn gevoel duurt dat nog zo lang en ben ik bang dat het in die tussenijd niet goed gaat met de kleine.. Hebben jullie dat ook? We houden elkaar maar op de hoogte denk? Liefs Faith
Hoi Simone, afgelopen maandag ben ik bij de vk geweest en heb ook gezegd dat ik me er niet zo goed bij voel (dat wachten tot maandag) en dat ik krampen heb ze zei me dat het gewoon de darmen kunnen zijn? Ze hgeeft naar het hartje geluisterd en dat gaat gewoon allemaal goed ik ben alleen heel erg bang voor maandag kan het gewoon niet van me afzetten....ik hou jullie natuurlijk bij de mei mama's ook op de hoogte. Hoi Faith, Gelukkig is het bij jou nog niet echt zorgwekkend meid, maar ik begrijp je heel goed hoor ik heb dat ook ik vind afwachten zo erg je staat zo machteloos. We horen wel weer van elkaar Liefs van Jessie
hoi meiden, dat gevoel ken herken ik zeker weten heel goed, ik voel mij zo onzeker en iedere keer dat ik mijn kleine meid voel weet ik dat het goed zit. Maandag lijkt nog zo ver weg en emotioneel heb ik er zo genoeg van maar als ik rationeel nadenk ben ik maandag net aan 33 weken dus verwact ik niet dat ze wat zullen ondernemen. Het hangt allemaal af van de meting van de buikomvang van het kindje als die niet goed is dan zullen ze in grijpen. ik denk ook dat et ontzettend af hangt van het ziekenhuis en de gyn die jehebt helaas is er niks anders dat we kunnen doen als afwachten. En dat is misschien nog wel het meest frustrerende van alles. ik wens jullie heel veel sterkte toe en we houden elkaar op de hoogte ik weet preccies hoe jullie je voelen want ik voel mij net zo!
Het is wel fijn dat we dit kunnen delen, we weten van elkaar een beetje hoe we ons voelen en dat is wel erg fijn. En ja we houden elkaar op de hoogte, ik hoop dat het voor ons allemaal gewoon heel goed afloopt en dat de kleintjes tot zoiezo 37 weekjes kunnen blijven zitten. Liefs van Jessie
Jessie ik wens jou ook eel veel succes morgen bij de gyn en we houden elkaar op de hoogte hoe het gegaan is. faith heel veel succes dinsdag! veel liefs
Goede Morgen Meiden, Nou ik ben nu helemaal door de gyn overgenomen, alles was nog het zelfde als 3 weken terug vruchtwater was iets beter maar de placenta ging wel achteruit....eiwit zit ook nog steeds in de urine het is nu afwachten wannneer de bloeddruk gaat stijgen hij verwacht voor 70% dat dat binnen nu en 2 weken gaat gebeuren en dan word ik opgenomen. Bloeddruk was nu trouwens 140/95 ben voor nu dus wel weer even gerustgesteld maar het blijft dus wel afwachten...... Hoe is het met jou gegaan Mignon ? Liefs van Jessie
hoi meiden, ben ook weer thuis vanuit het ziekenhuis, de metingen waren allemaal goed beter als verwacht eigelijk. alle anderen onderzoeken waren goed dus moet nu over twee weken terug komen. dus nog steeds een beetje onduidelijk over hoe lang ik nog door moet lopen maar zoals het er nu uit ziet gaat het prima met onze kleine meid. goh jessie wat een onzeker bericht heb je eigelijk gehad, daar wordt je nou niet bepaald vrolijk van. ik ga deze twee weken voor je duimen. veel succes. veel liefs