echo bij 7 weken, MK, wat nu...?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by madelief2009, Feb 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. madelief2009

Feb 1, 2009
    8
    0
    0
    sorry, weer verkeerde rubriek, excuus:

Vandaag inwendige echo gehad in ZH,
    helaas,.....wat zo pril te zien was bij 5 weken, was nu niet meer zichtbaar.
    Het grijpt me toch behoorlijk aan,
    Kan ik nog een enorme vloeiing verwachten, of gaat dit "ongemerkt" voorbij....?
    Misschien dat iemand hier ook doorheen is gegaan...

2. nyn81

nyn81 Actief lid

May 27, 2008
    214
    0
    0
    Beste Madelief,

Natuurlijk grijpt dit je aan. Het is niet niks! Je hoopt toch zodra je weet dat je zwanger bent dat je na ongeveer 9 maanden een (gezonde) baby in je armen hebt!
    Hebben ze in het ziekenhuis niet verteld wat je te wachten staat? Vind ik wel raar....
    Ik weet niet precies hoe het gaat, omdat ik zelf bij de mk nog wel een vruchtje had (was ook al wel deels afgebroken door mijn eigen lichaam).
    Ik denk dat je een heftige menstruatie kunt verwachten met daarbij forse bloedstolsels (ongeveer ter grootte van pingpongballen). Ik neem aan dat die er bij jou ook bij zullen zitten.... Helemaal zeker weet ik dit laatste niet, omdat jou lichaam het meeste blijkbaar zelf al heeft afgebroken.
    Als je onzeker bent over het verloop van de miskraam, moet je zeker even bellen met het ziekenhuis! Heb je nog een vervolgafspraak staan?

Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van je verlies.

Liefs,
    Nynke

3. nyn81

nyn81 Actief lid

May 27, 2008
    214
    0
    0
    Hoi Madelief,

Hoe gaat het nu met je?

Ik zie dat je niet meer reacties hebt gekregen. Misschien is het een idee om je vraag bij het topic 'miskramen' te plaatsen. Ik denk dat je dan meer reacties kunt verwachten.

Nogmaals sterkte.

Nynke

Share This Page