groeiecho gehad

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door summer4life, 1 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summer4life

summer4life Actief lid

29 mei 2008
    117
    0
    0
    hallo iedereen hier
    vanmorgen zijn even in het ziekenhuis geweest,voor een echo
    mijn verloskundige vond mijn buik aan de te kleine kant vorige week, toen ik voor controle er was, vandaar. Gelukkig was er niks aan de hand geen groeiachterstand of zo van de baby, had ik ook niet verwacht. de baby mag een week achter liggen in groei werd ons verteld dus. De kleine ligt gewoon wat dieper in mijn buik, daardoor lijkt mijn buik meschien iets kleiner.
    we zagen ook voor het eerst het neusje en de mond en zo, want met de 20 weken echo lag ie met zijn gezichtje naar beneden, dus konden we het toen niet zo goed zien. Ook weer leuke foto's meegekregen,5

groetjes van
    Summer

2. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Gelukkig dat alles goed is..
    Heb je toch weer zekerheid!

Leuk he al die echo fotoos...heb ook een hele verzameling..
    Leuk om later te laten zien :D

3. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Wij hebben over 2 weken onze groeiecho, alleen voor het tegenovergestelde, onze baby was met de 20 weken echo over de bovenste lijn heen. Mijn man en ik zijn allebei helemaal niet groot dus was ook een beetje een verrassing voor ons. Ze denken dat ze net een groeispurt heeft gehad voor de echo dus daar gaan we maar vanuit. Gister 3d echo gehad en ze lag ook een week ofzo voor, maar niet zo erg meer als met de 20w echo dus verwacht over 2 weken weer een normale score :)

Ik heb inmiddels ook al een hele verzameling foto's van 8 echo's. En aangezien onze meid gister de hele tijd met haar handjes voor haar gezichtje lag, mogen we over 2 weken nog een keer terug komen voor een nieuwe 3d echo 8)

Deel Deze Pagina