zwanger worden na buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door daniielle22, 13 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    hoi
    ik heb in febr dankzij het koperspiraal een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad
    nu ben ik voor de 3e x ongesteld 2x een cyclus van 39 dagen en nu mooi 29 dagen.
    ik mis mijn linkereileider maar neemt mijn andere nu al meteen de functie van de verwijderde over? en heeft mijn vriend nou sterk zaad omdat het ook door het spiraal heen kan bevruchten?
    verder zag ik er heel goed uit vanbinnen en ook volgens de gyn geen grotere kans op nieuwe buitenbaarmoederlijke zwangerschap omdat het echt volgens haar door het spiraaltje kwam dat het fout genesteld heeft.
    nu ben ik sinds vandaag dus ongesteld geworden met een cyclus van 29 dagen kan ik gewoon nog makkelijk zwanger worden met 1 eilijder?en is de kans groot dat de cyclus nu ook korter blijft nu hij eenmaal na 3x weer mooi kort is

alvast bedankt

2. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    jammer nog geen antwoord

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ja je eileider neemt de functie van de verwijderde eileider over. De kans op zwanger worden blijft gelijk.
    Je partner heeft geen extra sterk zaad, Bij een koper spiraal is het zo dat een eitje al tijd bevrucht kan worden maar het moet voorkomen dat het innesteld. Helaas is het deze keer op een onjuiste plek ingenesteld. Het is even afwachten wat je cyclus doet, het kan soms een half jaar tot een jaar duren voordat de cyclus haar juiste ritme heeft te pakken.

Imke

4. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    cyclus is nu de 3e x na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap alweer 29 dagen dus das wel positief denk ik zoo:d

Deel Deze Pagina