Weinig vruchtwater

Discussie in 'Gezondheid' gestart door chadee, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Hallo.

Ik had een vraagje. Gisteren tijdens de echo werd mij vertelt dat ik te weinig vruchtwater had. Ik moet nu vrijdag weer terugkomen voor een extra echo en controle. Heeft iemand hier ervaring mee???
    Ik ben bijna 37 weken zwanger.

Groeten

2. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Bij mij zijn ze er met 32 weken achter gekomen dat ik te weinig vruchtwater had (oligohydramnion). Ik moest vooral rust nemen (moest direct stoppen met werken). Ben met 39 weken ingeleid, maar diezelfde ochtend begonnen de weeen ook al uit zichzelf. Alles is helemaal goed gekomen! Baby was wel aan de kleine kant bij mij. Aangezien je al bijna 37 weken bent en ze je goed in de gaten houden komt het met jou vast ook helemaal goed!! Veel succes. Als het erg weinig blijft zullen ze je waarschijnlijk niet tot 42 wkn laten doorlopen.

3. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Dank je voor je bericht! Toch fijn om te lezen dat alles verder helemaal goed is gegaan, ben toch wel een beetje ongerust moet ik eerlijk zeggen. Ze zouden me goed in de gaten dus het zal allemaal wel goed komen!

4. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hier waren ze der met der achter met 20 weken echo... alles is goed gegaan hoor :) behalve dat ze in voledige stuit lag :) maja ze is der nu en zijn we super blij mee had aan het einde van zwangerschap opeens veel vruchtwater:S weet niet hoe het kan

5. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Jij ook bedankt voor je bericht en nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wel apart, dat je dan aan het einde van de zwangerschap dan opeens zoveel vruchtwater hebt, bij mij was het juist andersom, had bij de 20 weken echo veel en maandag dan weinig. Ik zal het vrijdag allemaal wel horen hoe nu verder!

6. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    oke veel succes en laat het ff weten hoe en wat?

Deel Deze Pagina