Hallo, Al vele forums heb ik bekeken, maar nog geen antwoord kunnen vinden. Ik ben onlangs na 11 jaar slikken gestopt met de pil, waarna ik op 1 juni mijn ontrekkingsbloeding heb gehad. Ik dag 15 mijn vermoedelijke eisprong gehad (met de daarbij horende krampen aan één kant). Nu ben ik op dag 20 beginnen te temperaturen. Elke ochtend zodra ik wakker werd (overdag komt er zo'n 0.3 graad bij). 20: 37.0 21: 37.1 22: 37.0 23: 37.1 24: 36.9 25: 39.8 26: 37.1 27: 37.2 28: 37.2 29: 37.2 In mijn beleving is dit behoorlijk hoog. Ik heb verder geen zwangerschapsklachten behalve vermoeidheid (maar ik verwacht dat mijn lichaam behoorlijk aan het werk is om mijn hormoon huishouding weer op een rit te krijgen) en ik heb vanochtend (dag 29) negatief getest. Mijn vraag: Kan het zo zijn dat deze 'hoge' temperaturen horen bij het ontpillen of kan dit mijn basale lichaamstemperatuur zijn? Hopelijk weet u hier mee van!
Hoi Juboer, het is mij niet bekend dat je bij het 'ontpillen' een hogere temperatuur hebt. Een normale lichaamstemp ligt tussen de 36,5 en 37,5, dus het kan heel goed gewoon je basale temp zijn. Groeten Brigitte