Hoi ladies, Inmiddels ben ik 35 weken en 5dagen. Ik heb vorig week te horen gekregen dat ik met 38 weken wordt ingeleid i.v.m zwangerschaps diabetes en insuline dat niet echt werkt, mijn waardes stijgen met de dag Ook hebben ze gezien dat ik aan de krappe kant vruchtwater heb, Maar ik moet volgend week weer naar t ziekenhuis wat ik wel zo prettig vind. Om te kijken hoe mijn vruchtwater dan ingesteld is. Maar heeft iemand dit ook meegemaakt? Mijn meisje heeft wel dagelijks de hik zeker 2keren op een dag. Ik probeer er niet aan te denken, maar toch maak ik mij enigszins zorgen hierom
Ik had ook te weinig vruchtwater.. Geloof dat het bij mij op 36 weken begon.. Moest toen een week daarna weer laten meten.. Was nog minder en ben toen 5 dagen daarna ingeleid.. Wat ik hier vooral merkte is dat mijn kindje weinig bewoog, maar dat deed ze de hele zwangerschap eigenlijk al.. Later ga je pas die link leggen blijkbaar... Ze heeft door het weinige vruchtwater dus in de baarmoeder al een voorkeurshouding aangenomen, waardoor er een van haar voetjes scheef stond (geen klompvoetje overigens) en haar nekspier aan een kant verkort was.. Geen onoverkomelijke dingen, maar ze geven wel extra stress mee.. Wat het verder voor gevolgen zou kunnen hebben durf ik niet te zeggen.. Dit is puur mijn ervaring...
Hadden ze dat bij bij 36 weken geconstateerd? of voorheen ookal? Aahhh ,had ze daarna nog last ervan na de geboorte? Ik ben benieuwd wat ze volgend week gaan zeggen, dan hoor ik, zie ik ook of het verminderd is of dat het vruchtwater hetzelfde gebleven is. Ik maak me ook zorgen om die insuline gebruik.
Bij 36 weken werd het geconstateerd maar wil niet zeggen dat het eerder niet zo geweest kon zijn natuurlijk.. Is wel een punt waar ze vanaf nu met controles meer op gaan letten Insuline gebruik heb ik (gelukkig) geen ervaring mee..