Wanneer kreeg jij strae? Rond welke week van je zwangerschap? Ik heb al een flinke toeter voor 23 weken vind ik, maar nog geen streepje te zien. Ik vraag me daarom af of het nog gaat komen, of dat ik wellicht mazzel heb
Ik zit op bijna 32 weken, nooit gesmeerd en geen streepje te zien. Wij zijn 1 van de gelukkige haha denk dat het gewoon pech is als je het wel krijgt. In smeerseltjes geloof ik niet..
heel de zwangerschap gesmeerd en gedaan geen streep te zien in de laatste maand zag ik er ineens uit als een zebra.... maar ik moet eerlijk zeggen ik had ook wel een hele grote buik
Het begint bij mij nu langzaam aan te komen maar niet extreem, ik had dit ook wel verwacht omdat ik sinds de pubertijd al strae op mijn borsten heb. dus het verbaast me nog dat het nu pas op me buik komt. Ik smeer mezelf wel omdat ik dat prettig vind.
Ik dacht ook heel lang dat ik niets zou krijgen.. Met ook al vroeg een flinke buik, wel flink blijven smeren.. En toen ineens bij week 28 begon het.. En nou staat heel mn onderbuik onder! En ik kan je zeggen dat ik er echt flink van baal!
Ik heb nog niets en smeer regelmatig, vriendinnetje van mij kreeg in de laatste week ineens alsnog heel veel strepen. Ach maak me er niet zo druk om, heb al strepen op mijn benen, heupen en borsten van het groeien als tiener en die zijn ook bijna niet meer zichtbaar.
bij de eerste rond de 25 weken begonnen (toen had ik al een toeter van heb ik jou daar, mensen vroegen al hoe lang ik nog moest) Het zijn echt mega stretchers want je voelt gewoon de holtes eronder zitten. Bij nr 2 dan ook enorme paarse strepen op mn buik. Nu bij nr 3, beginnen ze ook al te verkleuren. Smeer wel veel om t juist soepel te houden en niet nog meer op te rekken (gaat dan ook jeuken)
Tot week 34 bij de eerste geen streepje te bekennen.. En toen.. leek wel of er elke dag meer streepjes bij kwamen. Na een aantal jaar waren ze bijna niet meer te zien, wel aanwezig maar bijna niet zichtbaar. Nu ik weer zwanger ben, krijgen ze in één keer weer kleur lijkt het
Precies dit Tot 33 weken geen een streep! Altijd gesmeerd.. na de 33 weken had ik elke dag een nieuwe streep erbij helaas en nu helemaal onder
Ik had ze al voor de zwangerschap. Tijdens het groeien in de pubertijd. Nu word het alleen maar erger.. enneuhhhh smeren helpt niet
Drama sinds de laatste drie weken opeens, dus met week 33. Ik dacht dat ik de dans zou ontspringen mijn buik bleef redelijk netjes maar nu boehoe op de flanken lijkt het wel alsof ik opgerekt word. Mijn borsten redelijk snel al in de zwangerschap maar die zijn ook ontploft van een kleine B naar een grote D en die deden ook mega veel pijn. Had ik eerst lieve schattige mooie stevige rechtopstaande 'tettekes' hangen ze nu en kan ik er pennen onder opslaan. Sinds twee weken opeens ook spataderen op mijn benen :-O de horror!!! Edit: grappig zie dat er meer rond 33 weken last van kregen...
Bij een week of 34 kreeg ik 1 streepje, dus ik dacht er nog goed vanaf te komen, totdat ik ging bevallen. Na de bevalling waren het er opeens een stuk meer geworden.
Ik kreeg het bij de eerste al rond de 24 weken. Bij de tweede verkleurden ze alleen weer. Bij deze zijn de strepen nog steeds niet paars. Ik heb het alleen op mijn buik.