Hee dames, Ik ben inmiddels 18 weken zwanger en de misselijkheid word me met de dag zwaarder. Ik slaap snachts niet omdat ik hele tijd het gevoel heb dat ik moet overgeven.. maar het zet niet door. Ben nu lekker paar daagjes op vakantie. Gisteren overdag een goede dag gehad maar de rest van de dagen is het niet vol te houden. Ik word er een beetje down van Ik eet al kleine beetjes en 6x per dag, maar dit helpt niks. Op zoek naar de gouden tip
Hee meid. Ik heb maagbeschermers gekregeb ivm pijn en misselijkheid. Ik had nieteens direct brandend maagzuur maar t hielp echt enorm!! Ik blijf wel wat weeig hoor maar ik ben niet meer echt zo misselijk en t is vaak ook een poosje weg. Verder heb ik emesafane gebruikt, ik werd er erg suf van maar t hielp wel! Daardoor sliep ik iig goed.
Hee Ukkie, Ik ga het morgenochtend ook maar eens voorleggen aan de gyn. Pff dit wordt echt zwaar als je dagelijks zo beroerd bent. We gaan zo de nacht weer in, ben benieuwd hoelang het weer duurt voor ik weer eens in slaap val. Het word ook gewoon niet minder helaas. Het is gewoon erg vervelend.
Ik ben ook zo misselijk, heb ook emesafene (werkt nauwelijks bij mij maar goed, ik pak alles wat ook maar een klein beetje zou kunnen helpen), en sinds een paar dagen gembertabletten. Sindsdien gaat het ietsje beter En veel cola drinken zodat je lekker kunt boeren haha, tandarts zal blij met me zijn volgende maand als ik op controle kom Achja ze mogen nu toch niks doen zolang ik zwanger ben. Hoop dat je je snel wat beter zult voelen!!
Bij mij werkte eigenlijk vrij weinig, citroenwater wel een beetje. Ik ben nu in de 24ste week en heb nu toch het idee dat het een beetje beter begint te gaan. Heel veel sterkte, want het is gewoon verschrikkelijk, en ik kan sommige goedbedoelde adviezen van mensen die er geen/minder last van hebben soms wel achter het behang plakken
Hier ook gembercapsules gebruikt! Dit werkte bij mij echt goed. Mijn maag werd er een stuk rustiger van. Miss een idee om te proberen😊 hopelijk word het snel minder. Want wat kan dat vreselijk zijn zeg.