Veel afscheiding!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Aegyo, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ik heb al sinds het begin van de zwangerschap veel meer afscheiding :( Vooral als ik opsta komt er echt een kwak slijmerige zooi uit. De kleur varieert van helder naar wit tot (licht)geel.

Toen ik het tegen de gynaecoloog zei, kreeg ik een receptje voor Daktarin zalf mee, maar dat heeft niet geholpen. Ik heb ook niet echt het idee dat het een schimmelinfectie is. Het is niet brokkelig en het jeukt niet en ruikt nergens naar. Blaasontsteking had ik niet.

Wat ik wel heb is dat mijn schaamlippen geschaafd voelen door al het wc papier :(

Nog anderen die hier last van hebben?

2. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Heb ik ook vanaf 15 weken ongeveer. Bij mij is alles nagekeken, maar blijf die rotzooi verliezen! Is nu heel erg waterig op t moment. Ik heb er ook nog eens het leuke extraatje bij dat ik snel ruik aan de onderkant, schaam me dan ook erg voor de geurtjes.

Volgens mij hoort t erbij meid! Pas wel op met inlegkruisjes, die kunnen ervoor zorgen dat het gaat broeien en dus sneller ontsteekt.

3. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ik heb het ook heel erg. Verwissel gewoon halve wegen de dag mijn ondergoed.
    Inleg kruisjes zorgen weer voor schimmel infecties

4. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Elke zwangerschap vanaf het begin veeeeeeeeel afscheiding. Hoort er (bij mij) gewoon bij. Verder geen jeuk of irritaties. Ik gebruik inlegkruisjes (tijdig wisselen) en heb er nog nooit problemen mee gehad.

5. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Ik heb het afwisselend, dan even weinig tot niets en af en toe weer zo'n vieze klodder 😖

6. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Same here! Ik vind het ook erg vervelend. Probeer zo weinig mogelijk inlegkruisjes te dragen maar als ik de deur uit ga voelt het toch prettiger...

7. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Gelukkig zijn er nog meer die dit dus ook hebben. Of nou ja, ik vind het voor jullie ook naar hoor :p

Het voelt ook zo vies, zelfs al spoel ik mezelf van onderen elke avond even af met de douche.

Deel Deze Pagina