Hallo allemaal, gisteren zat ik op dag 36 van mijn cyclus die onregelmatig is: 30-32-35-40-? Ik was zo benieuwd en had toch een paar testen liggen (matcare) dus heb er maar een tegenaangegooit en er verschijnt een vaag maar wel duidelijk rose streepje, vandaag maar weer even getest (misschien lag het immers wel aan de test en weer een vaag streepje... Wat denken jullie zou dit hoopgevend zijn? Ben nu van plan om woensdag nog een test te doen, dan zou het streepje iets donkerder moeten worden toch? heb wel symptomen moe, rugpijn misselijk geen trek in koffie en zoetigheid en steeds knorrende buik... alvast bedankt voor jullie reacties groetjes !
hoi hoi een streepje is een streepje en is dus zwangerrrrrrrrrrrr van harte gefeliciteerd lekker van genieten groetjes nathalie
Hoi hoi, ik heb een paar dagen voor mijn nod met een matcare test getest en...zie mijn banner! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Ik denk dat je ook zwanger bent. Wacht nog even je langste cyclus af en test dan nog een keer. Maar twee keer een vaag roze streepje, kan haast geen toeval zijn.
super! bedankt voor alle reacties! mijn man gelooft het nog niet (ik trouwens ook niet ) als ik woensdag weer een test doe zou het streepje duidelijker moeten zijn toch? en anders dan de huisarts maar effe bellen! spannend allemaal!
Een streep is een streep. Gefeliciteerd dus! (ik had namelijk met matcare een heeeele lichte streep en zie mijn banner )
Whiii je bent zwanger meid! Geniet ervan! Ik zou trouwens over een paar daagjes nog een keertje testen, dan weet je het zeker! En anders een bloedtest!
@ roshi, het dringt echt nog niet door haha, ook al eet ik nu veel meer fruit en drink bijna geen koffie meer, ben ook zo moe...heb ook een half uur nadat ik iets gegeten heb weer een rommelende buik erg raar! Is de kans nu nog erg groot dat het mis kan gaan? ik lees op sommige plekken 1 op de 3 maar het is nu toch al ingenesteld dan?ben ik dan nu 4 weken? 1 ding weet ik wel dat het ongeveer een kerstkindje wordt denk je dat de test dan woensdag duidelijker moet zijn , jij ook gefeliciteerd, je bent al bijna op de helft! groetjes!
Gefeliciteerd! Mijn test was nog vager en duurde ongeveer een week voordat ik een duidelijke streep had, maar ben toch echt zwanger!
Heel duidelijk hoor, zo zagen mijn testen er ook uit. Van harte gefeliciteerd en geniet er van. Groetjes
zeker 2 streepjes.... ook al heb je 2 duidelijke streepjes, dan doen volgens mij alle vrouwen meerdere testen, omdat ze het anders niet kunnen geloven. ik heb zelf de test gedaan van clearblue, die geeft met digitale letters de tekst zwanger aan, dus duidelijker als dat kan gewoon niet. meid van harte gefeliciteerd, join the club
de kans dat het mis kan gaan is voor de 12 weken het grootst. Dus nog even geduld....maar als je een kloppend hartje op de echo hebt gezien is de kans al wel aanzienlijk kleiner geworden. De zwangerschapssymptonen kunnen nu al wel aanwezig zijn, maar zijn nog niet op hun toppunt hoor! Vermoeidheid is geloof ik rond week 8 op zijn toppunt. Maar gefeliciteerd en probeer ervan te genieten!
van harte gefeliciteerd. eerste dag v/d laatste menstruatie en daar dan 9 maanden en een week bij optellen of gewoon even naar de calculator gaan. Het kan altijd fout gaan maar er gaat veel meer goed dan fout hoor. Dus maak je geen zorgen daarover.