de innestelling?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by enne, Apr 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. enne

enne Actief lid

Apr 21, 2008
    229
    0
    16
    Hoi,

Ik heb nu vanaf gister veel last van drukkende zeurende pijn scheutjes helemaal onderin rechts van mijn buik. Voelt erg onprettig. Als ik in elkaar kruip is het daar ook erg gevoelig.
    Wat kan dit zijn? Dit heb ik nog nooit eerder zo gevoeld. Af en toe bij het opstaan ben ik ook wat duizelig. We zijn zo om de twee dagn aan het klussen.
    En wat voel je bij de innsteling, of voel je niks specifieks?

gr enne

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Enne,

inderdaad voel je vaak bij een innesteling niet echt iets specifieks. Je kunt er een beetje bloed na verliezen. Ik weet niet precies wat jouw klachtjes veroorzaakt. Het is niets gevaarlijks, dus even afwachten maar.

Groetjes Brigitte

3. enne

enne Actief lid

Apr 21, 2008
    229
    0
    16
    Daar ben ik weer,
    Na twee a drie dagen last te hebben gehad van zeurende pijn rechts onderin mijn buik. Heb ik nu al een paar dagen iets wat me nu eigenlijk pas opvalt.
    Ik moet n.l zo vaak op een dag poepen en ook echt grote (harde) drollen.
    Vandaag zelfs 5 keer. snachts zelfs!Vanochtend om 6uur al toen een half uur later weer en op mijn werk om 715 alweer.
    Normaal het ik z'n twee keer per dag ontlasting en vaak wat dunnig. Zeker geen drollen. ( sorry voor mijn woord gebruik)
    Is dit een symptoom van misschien zwanger zijn. Mn tepels zijn ook iets gevoelig.

gr enne

Share This Page