Heb zaterdag mijn eerste IUI gehad. Heb net gebeld voor de uitslag van het zaad. Het was 33 miljoen onbewerkt, na bewerking iets van 66 miljoen (snap even niet hoe dit meer kan zijn) en na het wassen 3 miljoen. (dat waren de raketten en nu maar hopen dat ze hun weg vinden....) Dat hebben ze dus ingebracht. Toen ze de eerste keer het zaad hebben nagekeken zat hij met alle getallen boven het gemiddelde en de fertiliteitsarts zei dat ze het liefst 1 miljoen of meer inbrengen om meer kans van slagen te hebben.
Dus ik zit met mijn 2,5 miljoen wel redelijk goed dus. Hoe meer hoe beter natuurlijk, maar er is maar eentje nodig hé. en ik had dan nog 2 eitjes, aan elke kant eentje.
Ja ik had ook liever meer gezien maar volgens de arts was dit goed, en zij hebben er verstand van zullen we zeggen he..... Ik had 2 eitjes aan 1 kant. Vorige maand ook 2 eitjes aan de rechterkant, dus ben benieuwd.
@Alex34 en Katje Wij hadden 2,7 miljoen snelbewegende zaadcellen na opwerken...ruim voldoende voor IUI dus en dat is waar we ons aan vast moeten houden, natuurlijk kan het zaad altijd meer en beter maar dit is goed genoeg! Ik had ook 2 eitjes aan 1 kant...ook grappig, mijn mannetje vroeg bij de IUI hoe nu de zaadjes weten naar welke kant ze moeten zwemmen : ...dat weten de artsen nog niet helemaal zeker maar het vermoeden is dat aan de kant waar het eitjes of eitjes gaan springen de temperatuur licht omhoog gaat hetgeen de zaadjes een signaal geeft 'jongens deze kant op..' Dus het legioen komt mooi bij het onschuldige en zich rot schrikkende eitje aan Koosje
he? ik lees hier na het bewerken nog maar zoveel... en dan na het wassen nog minder over. ik dacht dat bewerken en wassen hetzelfde was , doen ze er dan twee keer iets mee? en houd je dan steeds minder over? gr jose
Inderdaad grappig dat we allebei 2 eitjes hebben, nu maar hopen dat de eileiders toegankelijk zijn en ze de weg kunnen vinden . Ik moet eerlijk zijn dat ik van dat bewerken en wassen nog niet helemaal alles snap, die laborant heeft dat zo snel uitgelegd.... Maar het kan inderdaad per maand verschillen. Als je partner ziek is geweest komt dat blijkbaar niet gelijk tot uiting in de spermakwaliteit maar kan dus wel 1-2 maanden zijn uitwerking hebben waardoor het sperma van verminderde kwaliteit is.
ik had aan elke kant 1 eitje, en ik neem geen hormonen, geen Clomid, op natuurlijke wijze dus. Ik ben echt curieus, we gaan allemaal gelijk op hé. Naar mijn gevoel ben ik niet zwanger, ik heb ook totaal geen zenuwen, ik snap mijn eigen niet goed eigenlijk.
Ik had er 2 aan 1 kant, eentje was wel groter. Ik slik nu clomid 50 mg sinds 3 maanden. Ik heb eerst en heel goede eisprong gehad van mezelf en nestjes op tijd. Toen een paar maanden echt niks meer en toen hebben ze me clomid voorgeschreven, die doet wel zijn werk op dit moment nog tenminste. Ik krijg op dag 11 meestal nu de eisprong. Ik heb zelf ook het idee dat het niet is gelukt waarom weet ik niet. Ik denk dat het eind volgende week pas spannend begint te worden. Dan zul je wel iedere keer kijken als je naar het toilet gaat. Ik ga ervan uit dat het niet is gelukt, anders is de teleurstelling des te groter.