Hoi Meiden, ik zit vandaag op 14dpo en heb deze ronde onze eerste IUI gehad. Onverwachts toch een pregnyll spuit gehad op 29aug omdat mijn eitjes als 2.5 waren maar nog niet wilde springen. Dit zou ik eink niet krijgen. Maar wat ik me afvraag: - Hoe lang na de spuit is pregnyll uit het lichaam? Van mijn Gyn mocht ik 14 dagen na de IUI testen, dat is vandaag... - Kan pregnyll of 14dpo nog symptomen afgeven? (ongi rugpijn, trekkeringe onderbuik, met snel opstaan een steek en een "zwaar-op-de-maag-gevoel"? - Maakt iui/pregnyll je cyclus langer? Altijd is mijn cyclus 27-28 dgn geweest. Vandaag is dag 28 en mijn temperatuur is nog hoog. Alle andere rondes zakt hij 13/14 dpo flink. Kan dit ook door de pregnyll komen? hoe zit het toch allemaal, wie kan mij helpen? Op een of andere manier liijkt het wel alsof ik het niet zie gebeuren dat het raak kan zijn, heb ook totaal geen testdrang (en al 4/5 dagen verwacht ik de dag daarna een daling in temp en dus ongi.) Maar dat kan ook komen omdat ik met zoveel vragen zit, die ik niet heb kunnen stellen omdat de pregnyll ineens zo onverwachts kwam.
Pregnyl is na 14 dagen wel uit je lichaam. Ik raad je aan om een tesje te doen, mocht deze positief zijn, kun je er wel vanuit gaan dat je zwanger bent hoor! Succes!
Oke, ik heb m de 29ste gehad dus dan is het vandaaag....16dgn erna. Ik ben beetje misselijk, heb al 4 dagen ongi rugpijn en soms een trekkerige buik als ik nies/hoest/lach/ snel op sta... dat zou dus niet meer van de pregnyll kunnen zijn? en de hoge temp ook niet? Ik kijk morgen naar me temp, mocht deze hoog zijn dan test ikd enk ik. Al mmoet ik deze dan nog kopen